Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

Bugaboo-tråd nr 21

var är bäst att beställa från just nu?

pramworld eller????

• RobzMarley
    Lillstroem skrev 2012-01-30 11:14:10 följande:
    Billigast är att beställa utomlands, t.ex via Pramworld i England eller Babytrader i Holland eller så kan du beställa den i delar och bygga ihop själv från t.ex Kidzshop här i Sverige. =)
    vad blir det på kidzshop? hur vet man vilka delar man behöver???
  • RobzMarley
    Blondie 80 skrev 2012-02-01 08:13:46 följande:
    Robzmarley: de passar, men sitter inte helt optimalt utan glider lite. Tror att buggas egna och 7am sitter bäst.
    Tack! 7am har jag inte sett, var finns de? ;)
  • RobzMarley

Någon som har bild på en med grå bas och offwhite. Med den vita åkpåsen??

Funderar över om det blir för vitt? Väljer mellan den o svart..

• RobzMarley
    thj skrev 2012-02-01 12:56:17 följande:
    Det funkar helt ok, man får dra åkpåsen runt sittdelen och sen fästa den med sufletten över "då slipper man glid"
    Bugaboos egna är den som passar bäst, vilket kanske inte är så konstigt då den är skräddarsydd för just bugaboos vagnar.
    Ja, bugaboos egna är kanonfina. Blv bara så sugen på en rån elodie details ;). Men orkar inte hålla på en massa bättre med en från bugaboo då.

Tack för svar!

• RobzMarley
    thj skrev 2012-02-01 15:08:20 följande:
    Jag hade en från Elodie details också, tyckte det var helt ok och sätter du ditt den som jag skrev innan så sitter den fast utan att glida :) Så jag tycker du ska köpa den du gillar bäst själv :)

Kramen/J
    hihi tack!  Ja, vi får se vad det blir!

• RobzMarley
    SophiaM skrev 2012-02-01 19:43:58 följande:
    Jag köpte en av årets modeller av Elodies åkpåse och på den finns det anti-glid på baksidan så att påsen inte far runt. Toppenbra!
    Jaså? Vad bra!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21