Inlägg från: RobzMarley
|
-
-
Vad fick du betala alt som allt?RocketQueen skrev 2012-04-10 11:36:07 följande:Jag beställde från Pramworld, mycket bra pris och snabb leverans.
Jag tänkte bara beställa Cam. inget paket.
Tror Babycare.nl är lite billigare.
VAD SÄGER NI???
Har de kvar den där 5% rabatten?
-
Så beställt från babycare.nl. ;)
Tror det tar ca 2 veckor. Ngn som vet????
-
Ah, har itne sett ngt på mailen dock.. men grejerna skulle vara inne..Lillstroem skrev 2012-04-13 12:07:33 följande:Jag har beställt därifrån.. har tagit ca 5-6 arbetsdagar om de haft grejerna på lager! =)
tack
-
Någon annan som vet om babycare.nl?
Det jag beställde finns inne.
Beställde den 12 april.
De har inte dargit pengarna än.
Och de svarar inte på mina mail.
:(
vi flyttar om två veckor och hoppas verkligen att den kommit innan dess så det intre blir klödd..
-
Lillstroem Det funkade! Fick svar snabbt! Super. Tack!
-
Fick hem min bugga igår!! Grey and offwhite! Såå fin. Beställde från babycare.nl :)
-
Kan man vända styret så att de stora hjulen är fram???
-
ja, tänkte inte göra det. hihi men tänkte om man skulle köra i terräng ngra meter haha...JessiWill skrev 2012-05-10 10:54:36 följande:Ja
De två piggarna på vardera sida om handtaget drar du uppåt och fäller sedan styret åt motsatt sida. Jobbigt att köra vagnen så dock 
-
kommer nog inte göra det haha
-
är supernöjd änsålänge iaf. Har bara haft Been innan.
-
Mycket stadigare än en resevagn. Jag har haft alla Bee modellerna. Super när man bor i stanPanda79 skrev 2015-02-05 21:00:50 följande:Har funderat på att köpa bugaboo bee3, nån som vet hur den är att köra?är den typ som en resevagn att köra?