• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Tipsar för er som funderar på åkpåse men inte bugaboos egna, på mässorna underbara barn som går av stapeln här i sthlm under oktober va?! brukar det finnas riktigt bra priser på åkpåsar i olika märken. därbland buppa och 7 am. vad som finns i år kan jag ju inte svara på men man kan ju hoppas att det ni söker finns där till bra pris!

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    straw2008 skrev 2010-09-19 22:35:56 följande:
    åh denna i ebayauktionen var tydligen anpassad till bee, kanske därför den var så hutlöst dyr....
    njae.... anpassad och anpassad... man kan kalla alla åkpåsar som passar en vagn anpassad keiser passar bra i been men den passar även bra i andra vagnar! tror knappast att den är skräddar sydd då det står i texten vart den är köpt
    Buzz e asmysig den med! men den har jag inte sett på mässan. det brukar vara olika vad mässprisen hamnar på.
    har för mig att 7 am låg på mellan 20-40% billigare än i butik beroende på färg och stl.
    några i tråden knep från kronan för.. ja jag minns inte riktigt men typ 200-300 kr?! Kajsan minns kanske för hon snodde en rosa om jag inte förvirrat mig helt
    Men nånstan mellan 20-50% brukar man kunna fynda där. Även kläder och annat kul finns ju med. massa gratis grejer! och förra året va bugaboo där och har vi tur så e dom där i år med med en donkey
  • Noiis
    straw2008 skrev 2010-09-19 22:35:56 följande:
    åh denna i ebayauktionen var tydligen anpassad till bee, kanske därför den var så hutlöst dyr....
    sen kan de vara så att denna inte finns i USA och att personen i fråga har köpt den från tyskland. och då tillkommer ju en massa andra avgifter. plus att man lätt kan ta överpris när det inte finns på hemma marknaden.
  • Noiis
    Hannah74 skrev 2010-09-19 22:56:14 följande:
    Vart står det förresten? Hade jag sett det hade jag kanske frågat först ändå- fast det är tillåtet
    i gamla TS trådarna står det att man inte får annonsera ut. men i denna TS står det att vi undanber oss t.om frågor om beg. priser då det kan anses som annonsering vilket iaf då var otillåtet!
    men jag har faktiskt inte koll på om det är tillåtet nu eller inte! det återstår att se vad moderatorerna säger
  • Noiis
    Katjan skrev 2010-09-20 00:48:25 följande:
    Kommer bugaboo cameleon ocean special edition vagnen komma till sverige?
    oooh har du länk??
  • Noiis

Där  va den
  • Noiis
    Katjan skrev 2010-09-20 01:01:21 följande:
    Ja du hittade den själv.. länken funkade ju inte iaf.

Svart chassi verkar vara inne nu.
    mm verkar vara de.... jag gillade de först men nu känns de uttjatat! men jag älskar den turkosa färgen på denna vagn! har velat ha den färgen sedan jag köpte min första cam och NU när noa är för stor så släpper dom denna :-/ får nog hitta nån att göra barn med haha
  • Noiis
    Hannah74 skrev 2010-09-20 10:47:06 följande:
    Då kan jag ju börja med att fråga om någon vet hur man ska göra om de vita runda knapparna låser sej när man ska fälla sitsen i liggläge, helt omöjligt att få ut dem ibalnd

Ps, jag brukade vara rätt aktiv här inne ett tag förr, men nu när jag har två små så får buggan tyvärr stå oftare än vad jag vill i förmån för dubbelUJ.n.
    mina har gjort så nån enstaka gång, då har jag hara tryckt på själva ramen så att ramen hamnar i rätt läge. för de e ju spärrarna på piggarna från chassit som går upp i ramen som måste hamna i rätt läge för att plupparna ska hoppa ut. i övrigt så vet jag att det finns en del som fått sina knappar utbytta av bugaboo så maila dom annars och be om et sånt kit!
  • Noiis
    Katjan skrev 2010-09-21 09:32:47 följande:
    Tygen, fägen på basen, plast på chassit o ramen , inget namn på vaukorgen ect.. 
    shit man må¨ste verkligen vara försiktig om de släppt kopior som ser ut så där vi får hoppas att de e en dålig kamera och att basen e grå....
    ingen i tråden som kan åka och kika på den?
  • Noiis

Skulle nån vilja vara rar att spara bilden på vagnen? Om jag hinner spara den själv i kväll sen

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21