• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 20:40:20 följande:
    Ja marin hade vart riktigt snyggt! huuum... man kan ju sy oxå iof men jag har en *viskar i katvig* som ligger som inte blir klar av sig själv... men att låta den vila en stund och sy en i marin... eller denim kanske .... ååååååh nu blev de ju as svårt ju! vilka i-lands problem jag har! kanske maila FN och be om råd?
    Noas huligan kisse tackar
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 21:01:08 följande:
    Oooh, denim hade varit sjukt snyggt! Du som har connections i UK, kan du inte komma över en Bee denimsuffla? Tungan ute
    den såldes ju i en så begränsad upplaga! så jag hade faktiskt en i London som försökte. men däremot om det släpps en på ebay så går det ju att ordna men de e ju bara gamla been :-/
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 21:12:11 följande:
    Skickar in en bild för dem som inte sett Selfridges Bee denim Ltd edt (och så att Sjukhusmamman vet hur jag vill ha den )

ååååh Hjärta men vad ska man ha för tyg inne i? ska man köra på gul å göra en "kopia" eller offwhite kanske Obestämd  vad tycker du frk småland?
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 22:05:33 följande:
    Jag är ju fortfarande en sucker för moln även om det antagligen är hopplöst ute *vägrar bli modern*. Gult tilltalar mig inte alls, det blir lite för mycket svenska flaggan över det. Grått kanske om det skall passa till din Lodger? Grått Axén med moln?
    hehe jag e oxå en sucker för moln bäddade nyss om noas säng till marin gunilla axen moln men då måste man ju ta sig till stan för att hitta de tyget... huuummm tåls att tänka på

jag köpte en mugghållare för inte alls länge sedan och jag hittar inte fästena till den *suck* VART köper man ett nytt som passar till been??? och då fäste nr1! för jag får fasen inte tag på nåt bara som passar på den tjocka delen och jag vill ju inte bryta ryggen
  • Noiis
    Snoppan skrev 2010-09-27 22:27:23 följande:
    Följer det fästet med när man köpte buggans lattehållare?
    I så fall har jag ett här hemma..
    ja det gör det springer hem till dig och rånar dig på ett fäste
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 22:25:31 följande:
    Äh, slakta Noas sängkläder bara Tungan ute
    haha ja du jag har vart sugen ett par gånger men han e ju så liten fortfarande så han har faktiskt bara ööh "mellan stl" inte vagga eller vagn modell utan den andra men den är inte tillräkligt stor för att sy av Obestämd
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 07:17:33 följande:
    S Mamman: Säg till om du hittar något smart att använda som båge i Beesuffletten, jag har eventuellt en denimBeesuffla på gång Kyss
    men hallåå sådär hemlig får du ju inte vara
    Senap skrev 2010-09-28 08:16:26 följande:
    Men har du inte bågar i befintliga suffletten?
    det är en liten båge i bak som sitter insydd. detta iom att man kan höja ryggen.
    Lillla My skrev 2010-09-28 09:35:57 följande:
    Dessa? www.bugababy.se/bee-reservdelar/50-bee-suflet...

Fy vad ni frestas! Har gamla Bee'n med en massa tillbehör, men är ju sjukt sugen på en +.  Får lägga band på mig ett tag till, har ju fyra vagnar hemma just nu. Skäms ....men till sommaren kanske....Drömmer
    nix denna både sitter alltså fast inne i suflett tyget! jag röstar för att sälja dom gamla
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 09:57:49 följande:
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-28 09:44:27 följande:
    men hallåå sådär hemlig får du ju inte vara
    Haha, ingen original alltså Duktiga Mamma på vift är inkopplad i ett denim/Bee/sufflett-projekt, vi skall se vad vi kan åstadkomma Jag skall bara bestämma mig för tyg först Spöke
    haha
    jag hittade tok fint denim tyg i lokala butiken, men jag ska oxå bestämma mig för vilket innertyg Obestämd jag kommer tvinna en egen "båge" av "blomståltråd" som jag köpte i eng. till tårt dekorer, jag har so  blom tejp med så dom håller ihop. det ska man kunna köpa på blomster affären. jag kan ta bild sen så du får se hur dom ser ut om du vill.

Machina, jag kan inte citera dig, men jag skulle tro att NK eller Bonti har hemma
  • Noiis

tillägger, om det nu är stockholm som är stan vill säga

• Noiis
    humlan1975 skrev 2010-09-29 12:25:08 följande:
    Hej alla Bugaboo frälsta! :)

Vi väntar vår 1.a lille knodd om ca 2 v och vi har nu en ny fin Bugaboo Cameleon Denim som står och väntar på att få rulla ut i friska luften.

Ser att det finns 582 sidor i denna tråd och tyvärr har jag inte tid att skumma igenom alla sidorna efter ett svar, men tänkte ställa frågan ni säket sett innan...:

Vilka åkpåsar passar till Cameleon ligg+sitt delen ?
    (Tycker Bugaboos egen ser lite omysig ut, går den att dra "åt" runt huvuddelen så det blir mer som en gosig sovsäck?

Supertacksam för svar!!

Kram från Humlan
    jag röstar för lodger bunker, fariy silver har jag och den passar riktigt bra i fägen till denim!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21