Bugaboo-tråd nr 21
Tror det var 2000 för silvertopp, mugghållare och filt.
Tror det var 2000 för silvertopp, mugghållare och filt.
Xst: oj, det där var en otrevlig ton. Mår du riktigt bra?
Tja, det var väl något bättre antar jag även om det oftast är lite mer positiv anda i inläggen i den här tråden
Själv skulle jag gissa runt 800-1000 kr men skulle lagt det på Tradera för då vet man att man får vad det är värt. Utom just nu kanske då många är fattiga som kyrkråttor efter alltför dyra semestrar...
Fast dryga tio papp för en barnvagn måste väl ändå anses som riktigt riktigt dyrt? Man kan ju få en ny och helt brukbar vagn för runt en fjärdedel av de pengarna. Sen är det upp till användaren om man tycker att det är värt de extra pengarna. Jag skulle t ex aldrig pröjsa 20.000 för en soffa, de från IKEA duger gott till mig.
K Kavat: nu är det bara en Bee som saknas till den nya brädan
Kavat: billigare att köpa en extra ram. Säljes med bara några hundra i förlust om ett halvår när plutten kan åka i sittdelen.
I vår V70 behöver man inte fälla vagnen, man skall bara vinkla ned handtaget så får den plats. Fast sikten bakåt blir ju skitdålig så jag har inte gjort så särskilt många gånger.
Visst är det lite svårt att komma åt varukorgen när liggdelen är på men det är så begränsad tid att det inte är något större problem.
Man kan såklart komma åt varukorgen, det är bara lite meckigt. Om man vill lägga i matvarorna när man handlat är det bara att klicka bort liggdelen och proppa varukorgen full
Ladda ned instruktionsmanualen från bugaboo.com och köp siliconspray så blir chassit som nytt