Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    greeneyes skrev 2010-08-04 18:58:23 följande:
    Det är den här, alltså axelbandets spänne. Ser precis ut på samma sätt, dock har jag lånat bilden från en blocket-annons... Och axelbanden är ju fast sydda i själva sittdelen Tror ni att det sänker priset mycket om jag struntar i att byta den och försöker sälja ändå?
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!

Alltså, en hel del förlorar du nog är jag rädd. Såna defekter avskräcker då man som köpare inte vet om det går att åtgärda eller ej. Jag tycker att du skall maila service@bugaboo.com och fråga dem om just den delen av selen finns som reservdel. Bifoga bild så lär du inte behöva skriva många ord. Ofta är de superschyssta och skickar smådelar gratis även om man inte har kvitto och/eller har köpt vagnen begagnad. Glöm inte att meddela hur det gick!
  • Fröken Småland

Jag är verkligen ingen skötväskeexpert men jag älskar att lösa problem Skip*Hop gjorde en väska för några år sen som hette Glam. Den fanns i tre utföranden; blått, rosa och oliv/beige och hade ett glansigt lite vaxat tyg. Mönstret var lite som lökar ungefär. Long shot kanske?

• Fröken Småland
    straw2008 skrev 2010-08-10 14:00:13 följande:
    Airshells är som ett badkar i storleken, absolut aldrig att vi hyr den igen... o de som skriver att man kan fylla den med övervikten då man åker hem.... det har nog bara varit tillfälligheter att de fått passera då.

I en airshell får det plats 4 st bee skulle jag gissa, vi packade vår phil o teds med syskonsäte, vår bee samt vår bilbarnstol o hade MKT MKT plats kvar, SÅ stora är de.
    FörvånadFörvånadFörvånad
  • Fröken Småland
    yrväder skrev 2010-08-14 12:21:58 följande:
    Ni som har beställt vagn från pramworld, vad har ni fått betala på ett ungefär i frakt?
    Jag vill minnas att jag gav 25 GBP för min P&T.
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-08-14 13:38:33 följande:
    Nu ska vi snart byta till sittdel på buggan (spännande!) och då är det dags att rensa vagnsgarderoben lite. Om man nu skulle sälja av lite i klädselväg osv ska man köra Blocket eller Tradera? Tycker det varit så dålig respons när man kollat på buggagrejor, men det kanske bara varit lågsäsong?
    Det har varit stiltje på Tradera på det mesta tycker jag nu under sommaren, i synnerhet på "lyxprylar" som man nog ändå får räkna Bugabooklädslar som. Vänta till slutet av september är mitt tips, då har de flesta kommit ikapp sig efter semesterslösandet Alternativt lägg ut på Blocket men det är svårare tycker jag då folk inte kan se att man har en historik med en massa lyckade försäljningar bakom sig.
  • Fröken Småland
    modestyclara skrev 2010-08-15 18:53:28 följande:
    nä, du menar: vad ska jag köpa istället funderar på att ha bara en UJ singel... :-O eller kanske får trappa ner varsamt...och sälja frog först...*ryser*
    Men du skall väl ha Bee kvar i alla fall? *vädjar*
  • Fröken Småland
    StaffenAssar skrev 2010-08-19 09:33:52 följande:
    Någon som har koll på vad det kostar att skicka en sittdelsbas med posten, klarar det sig med 72 kr kanske? Eller vilken stl på dhl-paket man kan få ner den i? Funderar på att lägga ut en på tradera, men orkar inte packa och väga just nu...
    Det klarar sig med 84 kr helt säkert, dvs max två kilo och skrymmande. Då får man plats även med en varukorg
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21