-
Vart står det förresten? Hade jag sett det hade jag kanske frågat först ändå- fast det är tillåtetSjukhus Mamman skrev 2010-09-19 22:26:32 följande:hoppas verkligen att du har rätt för vi värnar om vår tråd och vill inte att den stängs ner där av uppmanas alla i tråden via ts att sånt inte ska förekomma!
-
Hahha, vet inte om mitt enda oskyldiga inlägg skulle kunna jämföras med reklamen på tv, men visst- jag backar och ber hemskt mkt om ursäkt för att jag klampade in i er "högt värnade tråd" och gör inte iom det.
Trodde lite tips skulle vara uppskattat, bud får jag ju ändå
Dessutom HAR jag ingen länk att hänvisa till (ang ok lr inte) men jag VET att det är så då Traderatråden får hålla igång och det (för länge sen) tjafsades om samma sak i den, men då vi fick svar fr moderaterna att det var ok så länge man inte spammar..
Tycker dessutom det är skillnad om man slänger in en massa blogglänkar som man vill att folk ska hänvisa till när de köper kläder (så de ska tjäna på det) än när jag (i detta fallet) tipsar om nåt ni kan pimpa vagnen med...ÄVEN om jag skulle kunna tjäna på det.
Och vad känsliga ni är- får jag ju skriva nu då eftersom jag blir lite sur att jämföras med tv3... i en annan tråd så blev de glada och tog ett köp nu istället och mailade och tackade för tipset- häpp!
-
Eftersom mitt inllägg är anmält och borttaget så har jag mailat support ang detta, så meddelar er när jag får svar. Tycker det är konstigt att/om det skulle vara olika regler för olika trådar så ska höra vad "chefen" säger så återkommer jag sen om det är ok så vet vi alla en gång för alla vad som gäller.
Det kan ju vara intressant att veta för alla.
sen ska jag lämna er i fred
-
Då kan jag ju börja med att fråga om någon vet hur man ska göra om de vita runda knapparna låser sej när man ska fälla sitsen i liggläge, helt omöjligt att få ut dem ibalnd
Ps, jag brukade vara rätt aktiv här inne ett tag förr, men nu när jag har två små så får buggan tyvärr stå oftare än vad jag vill i förmån för dubbelUJ.n.
-
Hej.
Nu har jag efter mkt mailande fram och tillbaka fått ett ordentligt svar att det INTE är ok att länka till sina egna auktioner.
Vi har som sagt fått annat besked förut och tom fått tillbakadragna tillsägningar av moderatorer för att de sagt till att man inte får det, men att vi sedan fått det ( det har skyllts på att vissa moderatorer inte vetat om att det var tillåtet att länka så att vi fått felaktiga "varningar")
Men nu är det iaf inte så.
-
Nä. Samma regler gäller såklart i alla trådar på fl.
Men får man olika besked fr de som bestämmer så är det inte så lätt att veta vad man får lr inte får göra.
Jag lyssnar självklart mer på svar fr moderatorerna än från " förståsejpåare" inne i olika trådar. -
En sån här har jag och den fungerar bra :Lärarn skrev 2010-10-10 18:22:54 följande:Hej! Undrar om andra ståbrädor än Bugaboos egna passar till cameleon.
Någon som vet?
www.ciao.se/Lascal_Kiddyboard_Stabrada__1010123 -
Nu har jag en fråga om mina runda knappar som jag frågat om förrut då de krånglat. (De man fäller sittdelen i de 3 lägena med)
De har nu båda fastnat i inneläga, går inte att ploppa ut dem alls, alltså är ju sittdelen helt lös.
Har smörkt pinnarna på chassit som man sätter dem på, men det fungerar ju inte eftersom jag inte vet hur jag ska få ut plopparna (runda vita) som ju fastnat!
Någon som vet skulle jag vara jättetacksam.
Lillan vill iinte åka alls nu då hon sitter nästan framåtlutad och sittdelen stöter i hjulplopparna...
-
Oj, vad jag stavade dåligt...
-
Åh, tack! Ska prova det!Evajejje skrev 2010-10-11 09:45:00 följande:Försök att skruva av hela delen och dela på den för att se om du kan se om eller vad det är som är sönder. Om du vänder på hela sittdelen så sitter det en skruv på vardera sida som gör att du kan ta loss bara den delen där den runda knappen sitter. Kanske har fjädern bara hoppat ur sitt läge? Hade också problem men mina när den ena delen gick sönder. Går de inte att fixa finns de som reservdelar så en återförsäljare kan ta hem till dig. Lycka till!