Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Bugaboo-tråd nr 21

Vi bor i Gbg och jag tyckte det räckte med bara åkpåsen. Fast då åker de när det är kallt även i overall.

• Hannah74

Det fanns ju en ritning någonstan hur man lättast sätter på sittdelen, när jag använde den tog det typ 3 sek  och var superenkelt!
    Men minns inte vem som hade den?

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 www.tradera.com/auktioner/hannah__74
  • Hannah74

Hej.
    Hade ju problem med att de vita runda man fäller sittdelen med fastnat i inneläge ( den är alltså helt lös nu sittdelen) och jag fick tips om att skruva isär och göra rent/ smörja.
    Jag har nu gjort det men det hjälpte inte. Kan man gå t affären den är köpt och få hjälp att beställa hem nya sådana? Garantin har gått ut så får betala själv, men det kan väl inte vara så dyrt?

Nån som gjort liknande lr vet om affärer kan och vill fixa?
    Den är köpt på babyhörnan här i Gbg.

• Hannah74

Fick 600 för mina gamla vinterdäck

• Hannah74

Fast halva priset väl? O större hjul. Vet inte hu lätt bee är i snö? :)

• Hannah74

Såg en mamma på stan idag med en cam i snöregnet som hade en liten i. Såg att hon hade satt på regnskyddet upponer. Kunde inte låta bli att säga nåt, det satt ju helsnett, men hon sa bara: Jag vet, men det går lättare och snabbare att sätta på det såhär;)
    8)

• Hannah74

Kanske det som är felet. Den behöver lite rough love;)

• Hannah74

Använder knät ibland när sonen sitter i och det blir lite tungt( sen har vi haft fel på våra så de har varit tröga, minst sagt)
    Annars gör jag som föregående talare:)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21