Bugaboo-tråd nr 21

lissats: Det är viktigt att styret är ungefär lika högt på båda sidorna, annars kommer chassit att upplevas snett. Jag tror (vet inte säkert) att det är så bra att ha chassit i ett tillgjort snett läge då det kan nöta på "navet" i chassit.
Så mäta behöver du kanske inte men kika då att det är ungefär lika hög på båda sidorna när du justerar styret...
Någon som har någon aning om det är en logo på sittdelsbasen då istället på AllBlacken? Tänkte i vanliga fall är det ju ingen logo där utan är på sittdelstyget.

Fröken ida: Tack så mycket för svar..då ska jag kolla upp vagnen...men om jag förstod dig rätt så är alltså adaptrarna desamma som i sverige så jag kan köpa vagn med adapetr och sedan bilstolen i sverige och de kommer att passa i hop som vanligt? :)
Är det någon som vet om det är samma sak om man köper från England? Eller har dom remmerna fästa i ramen så att de liknar de svenska varianterna? Hur är det med deras bilstolar? Är dom E märkta och godkända för Sverige? Eller är det samma sak där tro att man kan köpa kärran och adapter och sedan kanske lungt och tryggt köpa till en svensk stol istället?
Jättetacksam för svar för jag vill jättegärna ha en kärra jag med!! 
Mammageno: Jag tycker att brun är den absolut snyggaste (förutom svart men den går ju inte att köpa separat). Sen tycker jag att du ska köpa orange bas om du vill ha det, den är riktigt snygg! Man kan inte alltid tänka på andrahandsvärdet när man köper utan jag tycker det är viktigare att du är nöjd med vagnen så länge du har den. Sen kan du ju alltid sälja vagnen i delar sen om du vill eller köpa en till bas om du ledsnar på den orangea.
Min sista åsikt i det här är; köp inte olika färger i basen och varukorgen, det tror jag inte blir särskilt snygg faktiskt ;-P