Ben10 skrev 2011-05-30 22:05:58 följande:
Puffar lite för min fråga ang att fixa om acta gracos adaptern så att man istället kan sätta
En brio stol på.
Någon som har någon info o ge ang detta?
Har aldrig hört talas om att någon gjort det... Personligen tycker jag det låter väldigt osäkert också. Känns som att det är en stor risk att den inte håller i stolen som den ska och därmed inte är säker, vad sjutton gör man om stolen lossnar när man kör vagnen? Men jag vet inte det kanske funkar....
saandi skrev 2011-05-30 20:40:27 följande:
Har en liten undran ang bugaboo cam som jag tänkte att någon av er proffs kan hjälpa mig med:)
Hur är den med vinterhjulen på? Är det någon stötdämpning? Min bebis är beräknad i början på januari så de måste ju gå att ta sig fram i massa snö.
Sen har man ju läst massa om alla dessa falska vagnar som finns på blocket, vågar man ens köpa begagnat eller ska man satsa på en ny?
Jag gillar inte att köra med vinterhjulen på men kommer trots det att köpa ett par nya till vintern, dock kommer jag endast att ha dem när det är mycket snö, kramsnö eller opackad snö. Swivelhjulen går utmärkt att köra när snön är packad och det är snabbt bytt mellan swivel och vinterhjulen.
Om man vågar köpa beggat är ju en smaksak, med en ny vagn har du garanti och är säker på att den är äkta. Samtidigt är det ju skönt (för plånboken) om man hittar en som är beggad i bra skick till ett bra pris. Ska man köpa en beggad är det nog bra om man läser på kopiorna innan och inte köper vagnen osedd. Sen kan man ju alltid undra vad det är för svin som säljer dessa kopior

?!
Ellabay skrev 2011-05-30 19:44:39 följande:
Weeeiii äntligen ägare till en bugaboo cam. :)
Även dottern Eira blev lycklig över den nya vagnen. Imorn är det premiärtur.
Vad fin den ser ut! Älskar den där orangea!!