Bugaboo-tråd nr 21
Tror inte cam 10 haft särskilda problem. Prova fälla ihop, byta riktning på handtag, prova ligg/sittläge, broms, dra i handtag. Repor vet jag ej på black, men syns på vanliga. Men är den beg får man ju ta lite skönhetsfläckar
Tror inte cam 10 haft särskilda problem. Prova fälla ihop, byta riktning på handtag, prova ligg/sittläge, broms, dra i handtag. Repor vet jag ej på black, men syns på vanliga. Men är den beg får man ju ta lite skönhetsfläckar
Hur får man bort bakhjulen på bee+? går det?
mobil.blocket.se/sodermanland/Bugaboo_34685179.htm&w=2. Jamen titta ännu en feiiiik bugga!
Känn efter en månad....
Tycker bee+ känns mer stabil på ett sätt, och det är vid själva krysset i chassit. Bee+ har ju liksom mer "kraft" eller hur man ska säga där handtaget möter chassit där hjulen fäster. Camens runda nav kändes mer bräckligt IOM att hjul mm är ganska tunga när man ex drar upp den för trappor eller lyfter upp den på bussar i tid och otid. Dock kändes bee+ lite plastigare och skrangligare ibörjan, men det är nog meningen då den fjädrar lite i sidled. Äääälakar bee+ och vill inte att vintern ska komma
= ingen bee+ körning där vi bor.
Låter trist, dum fråga; men du låste framhjulen va?
Fejk bugaboo i Ystad? Nyss inlgagd. Osäker, men färgen, sufflett och varukorg... Vd tror ni. Kolla blocket Skåne Ystad.
mobil.blocket.se/ostergotland/Bugaboo_All_Black_Limited_Edition_34946324.htm&w=0 Lägger ut en hel del helt nya buggor...
Tycker svart bee+ är fin, men för mig är bee + en typisk sommarvagn och då tycker jag inte all black passar så bra på någon vagn....
KTM=motorcykelmärke
Första chassit med vingmuttrar glider inte. Sedan kom snäppfästen ca 2008 de första med skruvar gled. Sedan kom de nya med snäppfästen ca 2008 popnitade dessa glider inte. Rätta mig om jag har fel.
Ett chassi producerat 2005 med nya snäppfästen som inte glider?? Går det??
Är det jag har falskt då? Någon som vet serienumren på de äkta eller falska. Vad ska det börja på?
Har 14 siffror i mitt serienummer. Hjälp att tyda dom. Modell? Produktionsår i mitten xxxxx081103xxx exemplar?
Kan man köpa denim toppset?