Inlägg från: Karo Lina |Visa alla inlägg
  • Karo Lina

Bugaboo-tråd nr 21

Tråkigt om det blir alltför många svarta chassin men bra då det kanske kommer bli lättare att få tag på ett nytt svart chassi om ens egna går sönder.

• Karo Lina
    Katjan skrev 2010-09-21 09:21:28 följande:
    Hur kan de ta 8800kr för en cameleon kopia?!

www.blocket.se/stockholm/HELT_NYA_Bugaboo_Cam...

Obs ej min annons
    Är det verkligen en kopia då? Tom den lilla instruktionsboken är ju lik, men det kan ju ifs vara ett orginal även om vagnen är en kopia. Extremt lik! Dem säljer sådana kopior? Hur kommer de undan med det? Är den köpt i kina eller?
    Någon som vet?
  • Karo Lina
    chazbo skrev 2011-01-05 10:30:26 följande:
    Är det någon av er bugaboo proffs som vet om det finns ngn all black kvar på nätet. Kidzshoppen har slut på sina.
    Vad är det för speciellt med ltd 107 som kommer i januari? (hette den så)
    Kidzshop hade kvar igår när jag kollade. Det fanns två all black på deras hemsida, en för 11000kr som var slutsåld men sen ett erbjudande för 12500 där man fick åkpåse i svart också och de fanns kvar.
    http://kidzshop.jetshop.se/barnvagn/bugaboo/bugaboo-limited-edition-c-865-1.aspx
    (nedre raden längst till höger)
    Vi köpte vår all black på kidzshop i höstas. Snabb leverans och fri frakt!
  • Karo Lina

Vi har en allblack som vi inte har användning av riktigt än. Vi kommer således inte ha så lång garantitid kvar när vi väl börjar använda vagnen. Vad händer om chassit börjar glida då? Kommer det finnas lösa svarta chassin att köpa tror ni som reservdel?

• Karo Lina

Nu ääääääntligen är jag också gravid! Köpte en bugaboo all black redan för ett halvår sedan Längtar sååå efter att få använda den!

• Karo Lina
    Tant Pruselius skrev 2011-02-04 22:14:48 följande:
    grattis, när kommer den lill*? och grattis till all balck *avis*
    Om allt går vägen så kommer Knodden 15/10. Men jag går och oroar mig för MF heeeela tiden!
    Vagnen är så läcker! Jag längtar så efter att få gå ut och gå med bebisen i den. Hoppas vintern inte kommer lika tidigt nästa år, vore tråkigt om bebisen vuxit ur liggdelen innan man kan använda den ordentligt.

Hur länge hade ni liggdelen innan ni bytte till sittdelen? 
  • Karo Lina

Är det någon som har provat iphone-hållaren? Är den bra? Man vill ju inte riskera att telefonen trillar ur och ramlar i marken!

• Karo Lina

Jag frågar igen: är det någon som har iphone-hållaren? Är den bra?

• Karo Lina

Hej alla bugaboo-experter! Väntar mitt första barn och har köpt en all black:) det jag undrar över är bara om det inte är krångligt att lägga ner barnet när bumperbaren är på? Lägger ni i det nerifrån eller uppifrån eller tog ni helt enkelt bort den? Det verkar ju smidigt att kunna lyfta liggdelen i den.

• Karo Lina

Ååååh vad synd! Jag älskar bumperbaren! Jag ska nog försöka trixa ner ungen under bågen, i alla fall i början, annars får jag väl ta av och på den hela tiden... Jag tycker att det är en av de snyggaste detaljerna på bugaboon!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21