Bugaboo-tråd nr 21
Tråkigt om det blir alltför många svarta chassin men bra då det kanske kommer bli lättare att få tag på ett nytt svart chassi om ens egna går sönder.
Tråkigt om det blir alltför många svarta chassin men bra då det kanske kommer bli lättare att få tag på ett nytt svart chassi om ens egna går sönder.
Vi har en allblack som vi inte har användning av riktigt än. Vi kommer således inte ha så lång garantitid kvar när vi väl börjar använda vagnen. Vad händer om chassit börjar glida då? Kommer det finnas lösa svarta chassin att köpa tror ni som reservdel?
Nu ääääääntligen är jag också gravid! Köpte en bugaboo all black redan för ett halvår sedan
Längtar sååå efter att få använda den!
Är det någon som har provat iphone-hållaren? Är den bra? Man vill ju inte riskera att telefonen trillar ur och ramlar i marken!
Jag frågar igen: är det någon som har iphone-hållaren? Är den bra?
Hej alla bugaboo-experter! Väntar mitt första barn och har köpt en all black:) det jag undrar över är bara om det inte är krångligt att lägga ner barnet när bumperbaren är på? Lägger ni i det nerifrån eller uppifrån eller tog ni helt enkelt bort den? Det verkar ju smidigt att kunna lyfta liggdelen i den.
Ååååh vad synd! Jag älskar bumperbaren! Jag ska nog försöka trixa ner ungen under bågen, i alla fall i början, annars får jag väl ta av och på den hela tiden... Jag tycker att det är en av de snyggaste detaljerna på bugaboon!