Inlägg från: Karo Lina |Visa alla inlägg
  • Karo Lina

Bugaboo-tråd nr 21

the baby skrev 2011-03-29 13:32:35 följande:
    Ska snart byta till sittdel på min all black, då min lilla bebis inte är så liten längre. Tycker det känns lite vemodigt, gillar liggdelen... Men det blir nog fint med sittdel också.

I alla fall undrar jag, behöver man ett sittdelsöverdrag? Kanske inte så länge man ändå har åkpåse, men senare i vår? Eller räcker en dyna? Har inget extra topset (förutom ett gult fleece som man fick med, men det gillar jag inte), så då kanske jag måste köpa ett? Eller ska man sy en sittdelsklädsel? Svåra val. Funderar i så fall på en röd, det blir väl snyggt med svart? I och för sig inte så vårigt kanske...  Det mesta borde ju passa till svart, men det känns som en för ljus färg bryter av för mycket mot allt svart. Ingen som har någon fin bild på någon snygg kombo?
    Får man inte sittdelsöverdrag med till all black? Vi har köpt en all black men eftersom bäbisen först kommer efter sommaren har vi inte plockat upp den ännu. Jag trodde att man fick med lika många delar som om man köpte en vanlig cam. Hur gammal är din bebis?
  • Karo Lina

Jag förstår inte riktigt. Varför behövs inte sittdelsöverdrag om man har åkpåse? Sittdelsöverdraget sitter väl på ryggen eller vad har man det till? Vad är det mer som fattas jämfört med om man köpt en vanlig cam?
    Jag är jättebesviken nu! Jag vill ha en helsvart vagn, även när vi har dittdelen på. Grrr!

• Karo Lina

Så jag kommer ändå kunna använda den som sittvagn utan sittdelstyg utan att förlora någon funktion och utan att det ser konstigt ut?

• Karo Lina

Tack sjukhusmamman! Då blev jag på gott humör igen!

• Karo Lina

Jag hoppas fortfarande på ett samarbete mellan bugaboo och burberry!

Jag har en fråga. Jag har precis köpt en skötväska på nätet, ej fått hem den ännu. Brukar det ingå fästen till vagnen som små krokar, eller hänger man bara väskan på vagnen?

• Karo Lina

Thj: en svart burberry-skötväska, för att matcha min all black:)

• Karo Lina

Hej allihop!
    Äntligen har jag fått montera ihop vår älskade all black efter nästan ett års väntan
    En liten fråga bara, i kartongen fanns två svarta plastplattor, ska de användas till något? Dvs bör jag spara dem? Jag tycker att varukorgen är lite "hängig", den vill inte riktigt hålla formen. Går det att göra någonting åt? 

• Karo Lina
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-18 19:21:31 följande:
    Karo Lina: Jag tror att det är plattorna till varukorgen. Jag la i dom iallafall !
    Min varukorg såg också hängig ut, men det rättade till sig ganska fort !
    OK! ska de ligga i botten då eller? Det stod nämligen inget om detta i bruksanvisningen som jag givetvis följde slaviskt!
  • Karo Lina
    Tibell skrev 2011-09-18 18:39:05 följande:
    Är det jätte fult att ha fleece suflett om man har sittdelstyget i canvas ?
    Det tycker inte jag, men det beror ju på vilka färger det är förstås!
  • Karo Lina

Noiis: är det sant? Visste bugaboo om detta???

• Karo Lina

Vi köpte vår bugaboo all black från kidzshop förra hösten när jag blev gravid. Tyvärr fick jag ett tidigt missfall och därför kommer vagnen först till användning nu då jag ska föda vilken dag som helst. Anledningen till att vi köpte så tidigt var att jag absolut ville ha en ny all black och ville försäkra mig om att få tag i en innan de tog slut. Nackdelen nu är ju förstås att det redan gått 1 år på garantin trots att vagnen varit ouppackad från kartongen hela året. Är det någon som tror att det går att lösa på något sätt? När man köper vagn i en vanlig affär,inte på nätet, brukar väl garanti börja gälla från BF?

• Karo Lina

ThereseX : ja, det kan hända. Men jag har ju fortfarande "förlorat" ett år på att ha den nedpackad i källaren. Jag visste om det från början men jag tänkte bara höra om någon varit med om något liknande.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21