Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

Bugaboo-tråd nr 21

Hur har ni bäddat i er Bugaboo-liggddel? Ska ha i mars och funderar på om det verkligen behövs åkpåse eller om det räcker med locket, täcke, lammskinn och filtar? Bor i Göteborg.

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • enlitenbitkaka

Får hem vår bugga månadsskiftet november/december och bebben kommer i slutet av mars. Tips på vilka tillbehör man MÅSTE ha? Vill ha allt sånt fixat direkt

Och funkar åkpåsarna från 7 A.M. i buggan?

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • enlitenbitkaka

Fick hem vår bugga idag och redan har det dykt upp några frågor.

* Butiken monterade ihop den och nu när jag skulle ta av liggdelslocket ser jag att de dragit ihop dragkedjan på något konstigt vis så den går inte att få loss. Hur tusan fixar jag det?

* Liggdelen lutar lite neråt samt att den "vippar" en del... ska den göra det?

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 och gravid igen med BF 24/3-12 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • enlitenbitkaka
    RedTopaz skrev 2011-12-09 20:29:20 följande:
    Luscious: den där dragkedjan måste du gå tillbaka med för sådär ska det inte se ut... Efter vad jag kan se så är den sned? Angående liggdelen så ska det vara så, då kan den fjädra lite vid ojämnt underlag. Snyggt med helsvart!! Jag drömmer om ett svar chassi till min... ;)
    Ja det ser helt knasigt ut...försökt rucka på den men den sitter bergfast. De blanka delarna ska ju vara ihop men de är på varsin sida av "draggrejen". Vet inte hur de gjort.

Ok den ska alltså luta lite?
    Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 och gravid igen med BF 24/3-12 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • enlitenbitkaka
    thj skrev 2011-12-09 21:26:05 följande:
    Kan du prova att öppna den på andra sidan och få av locket helt och börja om igen?

På andra sidan går den att öppna och dra runt hela vägen men när den kommer fram till punkten på bilden blir det tvärstopp
  • enlitenbitkaka

Hur har ni bäddat i era buggor? Ska ha i mars så det kan ju vara snö och drivis eller sol och ljumma vindar - eller något mitt emellan. Ska inte ha åkpåse, så långt har jag bestämt mig och inte lammskinn. Men vad har man i botten av vagnen för att göra det varmt och mysigt? Har en windstopperoverall till bebisen.

• enlitenbitkaka
    Lindadjo skrev 2011-12-11 17:49:06 följande:
    Svårt att svara på, precis som Tant Pruselius har jag haft lammskinn och åkpåse till mina killar födda i mars och april.
    Har du haft overall i åkpåsen då? Och åkpåse + lammskinn samtidigt?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21