Bugaboo-tråd nr 21
Hur har ni bäddat i er Bugaboo-liggddel? Ska ha i mars och funderar på om det verkligen behövs åkpåse eller om det räcker med locket, täcke, lammskinn och filtar? Bor i Göteborg.
Hur har ni bäddat i er Bugaboo-liggddel? Ska ha i mars och funderar på om det verkligen behövs åkpåse eller om det räcker med locket, täcke, lammskinn och filtar? Bor i Göteborg.
Får hem vår bugga månadsskiftet november/december och bebben kommer i slutet av mars. Tips på vilka tillbehör man MÅSTE ha? Vill ha allt sånt fixat direkt
Och funkar åkpåsarna från 7 A.M. i buggan?
Fick hem vår bugga idag och redan har det dykt upp några frågor.
* Butiken monterade ihop den och nu när jag skulle ta av liggdelslocket ser jag att de dragit ihop dragkedjan på något konstigt vis så den går inte att få loss. Hur tusan fixar jag det?

Hur har ni bäddat i era buggor? Ska ha i mars så det kan ju vara snö och drivis eller sol och ljumma vindar - eller något mitt emellan. Ska inte ha åkpåse, så långt har jag bestämt mig och inte lammskinn. Men vad har man i botten av vagnen för att göra det varmt och mysigt? Har en windstopperoverall till bebisen.
Tipsa gärna om tunnare åkpåse a'la lodger men snyggare ![]()
Tips på regnskydd som passar Cameleon? Behöver ett som täcker HELA sitt- eller liggdelen. Och hur servar man sin vagn bäst? I regn och rusk...
Tack! Tips på någon specifik silikonspray? ![]()