Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

FridaLee skrev 2010-05-27 18:58:19 följande:
    mirakelsvamp heter den från galltvål
    onej, är den vit? för den har funnits här på Cervera men dem har den inte kvar längre....jag har letat med ljus och lykta efter den svampen sedan förr förra julen....
    men du hade köpt på Ica?
  • Tant Pruselius
    FridaLee skrev 2010-05-27 23:23:41 följande:
    Jepp den är det, nej svampen har jag nog inte hittat på ica bara tvålen men babyland har garanterat. Där såg jag för en vecka sedan.
    då blir det b-land i helgen. Har dem "bara" svampen eller tvålen oxå?

vad är att föredra, jag använde svampen till allt!!!, men vad använder man tvålen till?
  • Tant Pruselius
    Kajsan skrev 2010-05-28 21:07:40 följande:
    Hahaha, har du odlat skägg sen jag såg dig sist? Nä, men du kanske kan lägga ut en svensk variant på YouTube? Det skulle jag vilja se !
    *håller med*
  • Tant Pruselius
    modestyclara skrev 2010-05-28 21:01:00 följande:
    ooooki...jag gör min egen instruktionsvideo liksom...heeelt normalt...
    Heeeeeeeeej!
    Oj nu är jag lite creepy, du mins mig ju säkerligen inte. Iallafall inte under detta nick utan som t e s s i. Hängde i urban-tråden back in the days... kommer du ihåg?
  • Tant Pruselius
    Danitra skrev 2010-05-28 21:24:50 följande:
    OK, men garantin försvinner väl inte för att den byter ägare? Eftersom den är inköpt i maj så borde väl en garanti finnas? (Du märker hur lost jag är!)
    garantin följer bara första ägaren (tror jag iallafall) :-/
  • Tant Pruselius
    modestyclara skrev 2010-05-28 21:25:42 följande:
    Mäh! Man får ju inte byta nick ju Då blir ju jag förvirrad Har du bugga nu eller snubblade du bara in?
    Jag har "bara" Bee men den får räcka.... så får vi se om det kommer flera små kottar då ska jag ha en bugga till. Och en retro och en swift och en RB och ....
    men DET vet inte karl om, höhö. Vad kör du nu för tiden? Blev du med lådcykel? Har ni flyttat nu? (för visst la ni hand-p på en nyprod.?) och fick du trippel uj såld?

*slänger sig runt halsen på*
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2010-05-28 21:28:25 följande:
    I dag har jag haft tråkigt och sytt en suflett alla mina gamla egensydda ligger på de där braiga stället som man aldrig minns vart det e bild finns i bildtråden om nån vill kila dock så var noa med hjälpare så snedslån blev ju lite sisådär.. men men de e bara att göra om en annan dag :D
    såg snyggingen i bildtråden. It's lovely
  • Tant Pruselius
    modestyclara skrev 2010-05-28 21:38:18 följande:
    *spammar tråden*Kör frog och bee och hesba och dubbel-uj Men mest lådcykel Jag jobbar heltid med min älskade tunnel så det blir inte så mycket FL-häng längre... Vi har sålt lägenheten men flyttar inte till nyproducerade radhuset förrän oktober...*andas ut och förklarar tessi för uppdaterad*Själv då?

Men men vart ska ni bo så länge då? eller löper dem omlott?
    Är det lika stort vagnsrum på detta ställe också som du kan vara king i

Jo med oss är det bra. Jobbar också heltid och numera K (sambo) också. men snart är det semester i 7v så då ska vi ha familjemys i mängder. Det funkar faktiskt just i detta nu att vi båda jobbar heltid, mycket för att jag inte slutar senare en 15 på dagarna och k kan komma till jobbet vid 9 så det blir inte världsalånga jobbdagar för T på förskolan ändå.

Härligt med radhus, då kan du ha massor med rosor . Hur gammal är lillpluttan nu? Går dem "alla" på samma förskola?

Kul att "se" dig igen!
  • Tant Pruselius

Mc- prövade du swiften någonting? eller hur var det nu? för visst tyckte du som jag att det var trista cöllurs på den? Men jag är bra sugen... men det finns inte så många beg ute just i detta nu och jag är lite cheep charlie och vill inte pynta mer en max 2 lakan och det kan jag ju drömma vidare om.....

Vilken färg har been din? är det +´n?

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 20:25:21 följande:
    Jag skulle absolut tro att det funkar med reservdelsremmarna med kardborreband. Bifogar bild, kanske du kan bedöma utifrån den om de liknar de du har på din svarta klädsel för då passar de sannolikt inte till den röda. Du kan ju inboxa mig om du *host* vill diskutera saken vidare
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21