Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Bellbox skrev 2010-12-15 12:21:03 följande:
    *chockad* jag hade väntat mig att du skulle svara henne "nej men vi kan väl fortfarande vara vänner" typ Drömmer
    Skål skål 6 Grattis till er stundande förlovning in Bugga-land
    *asg*
    Skål
  • Tant Pruselius
    Alisa skrev 2010-12-15 13:16:47 följande:
    Måste man ha en Donkey om ett eventuellt syskon kommer? Dottern kommer att vara dryga tre år, men det kan nog vara skönt för henne att ha en möjlighet att få sitta längre promenader, men ändå har man möjlighet att slippa gå ute med en dubbelvagn med bebisen när inte dottern är med? *funderar efter ha sett supersyskonvagnen*

ps. syskonplanerna är bara planer ännu, men det gäller ju att vagnplaner ingår. Naturligtvis.
    klart man behöver! man behöver alltid vagnar...
  • Tant Pruselius
    danosani skrev 2010-12-16 10:04:42 följande:
    Update: Sufflett bytt! Vågade ju inte ta i innan, visade sig dock att jag var i klass med Stålmannen Cool Tack för hjälpen.
    va blev det för färg?
  • Tant Pruselius
    danosani skrev 2010-12-16 10:50:40 följande:
    Pruselius - En röd! Velade länge mellan röd och gul, men gul blir så lätt smutsig tycker jag. Nu är den en riktig nyckelpiga

Straw - låter toppen!! Har du den med eller utan egen sufflett?
    *kär i röd*
    jag hade en röd och en svartsuffla men den svarta blev aldrig använd, för röd är min favvo
  • Tant Pruselius
    Katjan skrev 2010-12-17 08:45:38 följande:
    Undra ifall de som säljer Cameleon kopior på blocket får sålt sina.... Men det måste nog tyvärr få. Såg att det kom ut en kopia i Sthlm igår kväll/natt igen. Tycker synd om föräldrarna som köper vagnen i tron att det är en äkta.
    show me!
  • Tant Pruselius
    Katjan skrev 2010-12-17 09:07:12 följande:
    Tant- kl 2330 igår på blocket. Vet inte hur man länkar ifrån iphone.
    ja jag såg den.....
  • Tant Pruselius

Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....

• Tant Pruselius

Sitter via iphonen nu, ska försöka sätta mig vid bärbara sen.... Ska bara! Jag inboxar dig piiip79.... Förhoppningsvis har jag fel och den kommer nu i början av veckan men mkt tyder tyvärr på att så ej blir fallet.... Tröttsamt med alla dessa oärliga människor!!!

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-12-19 19:26:54 följande:
    Prus: vad är det som får dig att tro att du blivit blåst?
    massor...

*inboxar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21