Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-03-21 20:34:09 följande:
    Jag godkände just medlem nr 100 i bildtråden. Det ni!
  • Tant Pruselius
    rosenkind skrev 2011-03-22 08:25:54 följande:
    Jean1: Tack! Det var jättesnyggt! Rött är så fint o fräscht. Jag var lite mot det först eftersom jag hade en röd frog tidigare och tröttnade på det röda. Men nu fick jag erbjudande att köpa ett förmånligt nytt topset och åkpåse så jag kan nog inte stå emot Dessutom kan jag ju inte ha blått heeeela tiden...måste ju ha ombyte
    Frogen var så tråkig när det var röd hela tiden så nu känner jag att jag kommer samla på mig topset som en hamster
    rött är ALLTID rätt !!!!
  • Tant Pruselius
    jean1 skrev 2011-03-22 09:30:54 följande:
    Säg inte så nu när jag sålt iväg allt .

Ja och du skulle ju ha sålt till MIG..Skrikandes
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-22 09:51:57 följande:
    Varför inte? Om du får den för 2000 så är det en ren investering och du tjänar helt enkelt pengar på den om du slaktar och säljer sen. Hjul 500, bas och varukorg 600, ram 700, lyftbygel 100, toppset (fleece?) 200, bågar och fästen 100, defekt chassi 500 kr.

Det är kvalificerade gissningar på priserna men skulle tro att det hamnar där någonstans.
    Säljaren har ganska taskiga omdömen så det blir nog inte särskilt högt pris och du kan sticka förbi och kolla på den innan du lägger bud. Go for it!
    hjulen till MIG!
    bohusbebis skrev 2011-03-22 09:26:07 följande:
    Säg att jag INTE ska lägga första budet på denna till min lilla tjej som blir 3 år i sommar....
    www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-gra-rosa-auk...
    Äntligen nåt i "närområdet" och så är det ett glidchassi (men jag har en händig man som kanske kan dra i en vingmutter?) och så börjar ungbusen bli stor och i sommar vill man ju egentligen helst köra bee:et och nu har jag slut på argument.... Bakbinder mina händer och loggar ut från tradera.... puh... så svårt att stå emot....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-25 14:10:08 följande:
    Ciao darling! Har du hunnit kolla på du-vet-vad? Svara i inboxen i så fall, det är en hemlis
    nejnejnejnej, jag vill oxå veta !!!! come on tell meeeee... pretty please ?Kyss Oskyldig
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-26 08:26:44 följande:
    Jag har inga hemlisar för dig
    *hångel* precis SÅ ska det vara
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-26 09:08:00 följande:
    Tanten, jo det är fint! Allt har gått galet bra och vi har fått jätte bra resultat
    wääääjh! precis SÅ ska det vara
  • Tant Pruselius
    Liten Mjau skrev 2011-03-26 09:43:07 följande:
    Idag har vi strålande sol här och det är +7 grader. Åh vad jag saknar min bugga.. Den står ju källaren och väntar på bebisen och strora tjejen(3 år) vill inte åka vagn längre.
    Blir så avis på er som vår stylar och får använda er bugga.
    Kan inte fler lägga in bilder i bildtråden på sina fina vårvagnar
    frk S tog dig på orden

Frk S - Alltså HUR kunde du släppa den där bee sufflan?*förbannar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21