Inlägg från: Jossanjo |Visa alla inlägg
  • Jossanjo

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-09-20 13:17:40 följande:
    Nice! Jag gillar Donkey, förutom den fåniga shoppingkorgen. Kul att de gått tillbaka till Frogens liggdelslock, det har jag alltid gillat (jag gillar allt som inte kan krångla ).

Det blir inga fler nyheter nu på mässan från Bugaboo vad du sett eller?
    jg som är okunnig, vad är det för skillnad på locken på cam och frog.
    Jag tycker camens lock är svår att få fast tycker jag.
  • Jossanjo

men kom det inga andra nyheter? nu kan det ju inte vara hemligt längre? det är väl därför mässan finns eller har jag missförstått?

• Jossanjo

Det kanske är okej att länka i en tradera-tråd till tradera-aktioner men inte här.
    Vilket de flesta vet och oxå försökte berätta. men nu är det utrett, det är bra.

Småland, undrar om du har en länk på åkpåsarna ni prata om, som bara fanns i usa.
    Skall få besök därifrån snart å undrade om jag skall be om lite grejer.

• Jossanjo

Jag undrar om ni har ngt tips, jag har gamla åkpåsen, PF röd. Tyvärr har den ju ingen dragsko så det blir ju öppet ner i vagnen vid öppningen. Hur gör ni? Min dotter är bara 4 månader.

• Jossanjo

puffar lite på min tidigare fråga, vad gör ni som har har gamla åkpåsen och sittdelen för att det inte skall bli så öppet, Har en fyra månaders, viker man ner åkpåsen och fäster i knapparna blir det så öppet, å har man den upp så ser ju inte bebisen.

• Jossanjo

Har hört det kommer massa nyheter något snack om 107? kan någon länka eller berätta pls?

• Jossanjo

har red edt själv, lik denna i denim, måste säga mitt svarta chassi är finare till denim tycker jag..
    varför heter dom 107?

• Jossanjo

okej, tack för snabbt svar.
    Red edt är mörkare än denim 007, då måste detta nästan vara svart, snyggt.
    Gillar det där med nitar åxå, är ute efter been, vart kommer den säljas och när?

• Jossanjo

Jag fick massor med negativa kommentarer innan lillan var ute, dn såg konstig ut, liten på ett negativt sätt, svårstyrd, konstigt med små hjul fram osv osv.
    Nu får jag höra massa komplimanger av olika föräldrar i stället, hur smidig den är, vad liten den på ett positivt sätt, kompakt och tar lite plats när man fäller ihop den, vad smart att jag kan fästa min maxi cosi på chassit. Vilka snygga åkpåsar jag har (Paul Frank CB och Röda Paul Franken) osv osv.
    Jag bor i Visby och inte många, i princip inga har Bugga här.

Så jag är glad att jag stod på mig, skulle flytta en kompis Emmaljunga häromdagen när vi var på cafe, min gud, gick ju inte attt styra ens. Tacka vet jag buggan.

• Jossanjo
    AnnaT skrev 2010-11-21 19:35:28 följande:
    men då är ju hela chassit svart, jätte fult ju
    det svarta chassit är 10 ggr snyggare än det andra tycker jag.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21