Inlägg från: lolo21 |Visa alla inlägg
  • lolo21

Bugaboo-tråd nr 21

jean1 skrev 2010-09-23 22:57:02 följande:
    Någon som har Elodie Details åkpåse i sin Cam? Är ni nöjda med den?
    Valde en 7AM istället, och har vart sjuuukt nöjda med den. Nu är strl M för liten, så det blir en strl L till vintern. Så otroligt varm o skön, snygg och sitter hur bra som helst i camen.
  • lolo21
    Joddan skrev 2010-09-24 13:55:45 följande:
    Har man verkligen åkpåse till barn över 1 år? Tycker det känns onödigt? De har ju overaller etc på sig? Hur ska de få plats i en åkpåse?
    Min son är nästan 90 cm.. 
    Oj jag skulle absolut inte vilja vara utan åkpåse till Wille, men så sover han ofta middag ute också iofs. Och vi åker alltid buss och promenerar massor, det kanske är skillnad om man mest åker bil och inte är ute så mkt. Overall går så bra att få plats med, iaf för oss. Ska kanske tillägga att Wille är liiiten, 80 cm och 11 kilo, tre år på lördag. Så det där med att få plats har aldrig vart ett problem för oss.
  • lolo21

Nu har jag vart på mitt babyproffsen, de hade rea idag av 2010 vagnar och annat smått  o gott. Fyndade en Bugga ståbräda:) Nöjd! Nu ska den bara monteras sen kan sonen o jag ut o övningsköra:)

• lolo21
    mollan nu skrev 2010-09-26 15:27:43 följande:
    i garderoben Under vagnen ligger ett regnskydd inhandlat på babyland. Ett sånt där svart som ser ut som en sopsäck. Mycket bättre att ha att göra med.
    Precis samma sak här:) Tror aldrig jag använt bugga-regnskyddet faktiskt.
  • lolo21

Hmm sitter o funderar på topset. Vilken färg är snyggast till mörkblå bas? Jag har en klarblå mjuklift i liggdelen, så allt är väldigt blått just nu;P Vad tror ni blir snyggast till?

• lolo21
    jean1 skrev 2010-09-26 19:47:08 följande:
    Om man ska köpa ett "vanligt" regnskydd till sin Cam, är det någon spec variant/märke man ska satsa på då? Har hört flera som pratar om Tullsa (?), är det bra?
    Det är toppen tkr jag:) Smidigt att få på/av och tar ingen plats alls i varukorgen.
  • lolo21

Idag kom Mannen hem med en jättefin termosmugg till mig Hjärta Han vet att jag fryyser så på morgonen, nu kan jag ha varmt the med mig hela vintern:) Men jag måste ju såklart ha en mugghållare! Vad kostar de, ngn som vet? Och vet ngn möjligen om buggas mugghållare passar även till babytravels syskonvagn? :)

• lolo21
    annat82 skrev 2010-10-01 18:29:18 följande:
    Gillar verkligen mina termosmuggar Används både till mig och när vi hade varmvatten med till dottern,
    Köpte min mugghållare till buggan för 250:- den är ju verkligen anpassad för buggans handtag, så har svårt att tro att den passar på andra vagnar men vet inte hur babytravels ser ut heller

Hade min andra mugghållare på buggan först och det funkade väl, men inte alls lika bra som orginalet så nu sitter den på swiften istället. Så har jag ju en på varje
    Tack för ditt svar:) Jaa kan tro att den sitter bäst på buggan, får leta o se om jag hittar någon till syskonvagnen också. Vill ju ha en på varje jag med:)
  • lolo21

Ni som har vagnsleksak på buggans liggdel, hur har ni satt fast dom? Jag har en variant från skummisar med gul "gummitråd" med djur på, vet inte hur jag ska fästa den bäst? Det är som små öglor i ändarna. Man vill ju inte göra hål i sufletten?

• lolo21
    Fröken Småland skrev 2010-10-03 07:20:22 följande:
    Jag hade en med clips så jag fick inte anledning att vara kreativ Men kan du leta upp såna clips som det är på t ex vanthållare och hängslen?
    Jaa det var ju smart, tack:) Det ska jag kolla upp.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21