Bugaboo-tråd nr 21
Armani - skönt att höra! Hoppas det blir samma här, just nu är han inte så förtjust i vagnen alls, ser ju ingenting roligt från liggdelen men han får härda ut i den ngr månader till :)
Armani - skönt att höra! Hoppas det blir samma här, just nu är han inte så förtjust i vagnen alls, ser ju ingenting roligt från liggdelen men han får härda ut i den ngr månader till :)
Du anar inte hur gärna jag vill att det blir likadant men vår son! Jättetråkigt att inte kunna gå långpromenader utan att med 100% säkerhet veta att man får bära i sele stor del = tungt.
Ok, så du bytte redan vid 4 månader och det gick bra? I manualen står det 6 månader men eftersom det inte blir ansträngt för barnet på samma sätt som i en "vanlig" sittdel tänkte jag byta lite tidigare.
Sonen har alltid klagat i vagnen, liiite bättre nu när han kan kolla på en vagnsleksak men hoppas så klart han blir mer nöjd när han kan se omgivningen. Han är också en som mkt gärna blir buren.
Sara E, på min vagn går det jättelätt. Du har inte handtaget olika långt uppdraget på hö/vä sida? Då skevar chassit tycker jag.
Ang att färga med textilfärg, funderar p att färga varukorgen som är grå till svart. Panduros färg hade funkat för ngn i tråden men hur göra med loggan?
Sonen har somnat i vagnen 2 ggr av 3 sedan jag bytte till sittdelen! Han har i princip ALDRIG somnat i vagnen på fyra månader tidigare så jag hoppas detta är en ihållande trend :) Och att han vill åka vang öht!
Funkar färgen så bra att det går att färga en grå varukorg t Cam svart med bra resultat tror ni?
Jag bytte vid 4 månader och kunde plötsligt ta promenader med bebis även när han är vaken!
Fast allra mest gillar jag svart
Min dröm är all black by Marc Jacobs... Jobbar vid Stureplan så jag brukar spana in ngn sådan då och då. Mkt bugga-tätt område
Ni som gillar brun bättre än grå, tycker ni svart är lika trist som grå? *Nyfiken*