Inlägg från: standby |Visa alla inlägg
  • standby

Bugaboo-tråd nr 21

Tack bohus! Såg det jag ville se, även i sittposition. Hittade ej själv p YT via mobilen av ngn anledning.
    Följdfråga; ni som har Bee, tycker ni den gör sig bra m barnet sittandes mot den som kör? Jag tycker inte det ser så snyggt ut sant att fotstödet inte finns för barnet då.

• standby
    annat82 skrev 2011-09-19 09:52:34 följande:
    Jag tycker den är mycket snyggare framåtvänd men det ser man inte så mycket av när man kör den själv iofs. Nu vill dottern på snart 2 mest sitta framåt, framföralllt om vi kör bee:t men om hon sover, typ från bilen eller så, brukar jag vända sittdelen och ha henne mot mig. Och i liggläge tycker jag inte den ser så konstig ut heller.
    Hon är iofs för kort än så länge så hon når inte ner till fotstödet även om hon sitter framåt och verkar inte störas av det alls. Hon når inte ner i nån av de andra vagnarna vi har heller så hon kanske är van. Blir snarare att hon drar upp benen på sittdelen eller slänger ett ben över kanten när hon åker framåt i bee Brukar få akta så hennes fot inte fastnar i något på vägen
    Deesutom är varukorgen såå mycker mer lättåtkomlig när hon åker bakåt, annars är ju hennes ben i vägen och hon försöker få tag i allting som ligger där i

Jag tycker också att den gör sig myket bättre framåtvänd,det ser totalt osymetriskt ut bakåtvänd i sittläge tycker jag. Har hört från en kompis att hon tycker Bee är skramlig och känns klen men det stämmer inte va? Skrattande
  • standby

Jag får hyfsad ångest av denna IKEA-fårfälls info! Har en fäll som jag köpte -02 då första barnet föddes, den har alla våra 3 legat MYCKET på Rynkar på näsan men gjort är gjort, jag hade inte en aning om att det inte var bra!

KAN dock hända att den faktiskt såldes på barnavdelningen då...

• standby
    kenton skrev 2011-10-07 10:05:14 följande:
    Nä, det var precis det jag misstänkte. Ett försäljningstrick antar jag.

Inte mitt heller trots att jag har en vagn tillverkad -07 med de spännen som jag förstått brukar vara värst.
  • standby

Har precis satt i Bugga-åkpåse, den gamla sorten, sitter HUR bra som helst. *nöjd*
    Undrar dock varför den ena av de två jag har, den vita, saknar logga?? De fastsydda lapparna m Bugaboo på finns. Ngn föreslog tidigare att den kan ha tvättats bort men det finns verkligen inte ett spår av den.

• standby
    Noiis skrev 2011-10-10 18:38:35 följande:
    gört  

en gång ruttnade jag på en tjej vid busshållsplasen som stod och bedyrade högt och ljudligt att hennes diva minsann kom före min fula kopia till vagn (en cam) jag tror att hon va tyst i en vecka efter föreläsningen som hon fick av mig  
    Menar du att en vilt främmande människa stod och dissade din vagn? Vad är det för FEL på folk?
  • standby

Ja titta diskret och tycka för sig själv kan man ju men jag blir galen på folk som måste vädra sina åsikter utan att någon bett om det. I synnerhet om de inte har något positivt att säga!

• standby
    Fröken Småland skrev 2011-10-23 22:08:20 följande:
    Vad kul den var! Fast det står att Cameleon är tung, undrar vad de jämför med?

Jag tänkte samma sak, är den lättaste vagn jag lyft iaf.
    AnPa skrev 2011-10-23 22:08:04 följande:
    Hemskt topset måste jag säga!
    Ja mer kul än vackert!
  • standby

Ett tips när man smörjer vagnen med siliconspray, se till att ha ytan under täckt med tidningspapper eller dyl. Iaf om man står inomhus, i hallen där det ligger ett hårt laminatgolv. Om man INTE täcker golvet blir det typ en isbana inomhus och hela familjen riskerar brutna ben

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21