Bugaboo-tråd nr 21
pincett och "sprättare" som man har till symaskinen/sömnad - och lite tålamod
ursäkta nu ska jag fråga nåt som jag vet varit uppe tusen gånger... hittar inte infon... Cam-swivelhjulen, hur ska de vara inställda om jag har en 15+ kg tjej i?
Även om det finns en Bee-tråd kanske man kan klämma in den här länken även i "huvudtråden" på frågan om vad som är skillnaderna mellan gamla Bee och Bee+
">
En FAQ till, om det finns svar: hur åtgärdar man glidande chassi?
nån som har en Bee Åkpåse? Visst står det Bee på etiketten och visst är det hål i överkanten för knapphålen? Nån som vet fler skillnader mellan Bee och Cam-åkpåse? Är det nån skillnad i storlek t.ex...?
Hej!
Jag åker till turkiet imorgon och har fått låna en transportväska till buggan. Men den känns så stor och otymplig, är det nån här som har vart ut och rest med den? Funkar det bra med den, känns ju som man vill packa upp vagnen direkt på flygplatsen och vad gör man då av den stora oyympliga väskan...Är det nån som har nåt annat bra "paketeringssätt"f ör vagnen, vill ju inte att den ska bli skadad?
Hittade två bugaboo-fästen (t mugghållare/parasoll) nr 1 + 3... i prylförrådet... Nån som vet till vilka vagnar resp passar? Har inga buggavagnar kvar...
Å nån som vet vad såna fästen kan kosta? De här är helt oanvända...
Finaliina - jag hade en fantastisk frog som vi älskade!!!! Tyvärr skaffade vi den lite sent, när dottern var 3,5-4 år. Men hon satt jättebra i den, älskade att köra den. Stabil, rejäl - har haft CAM på besök men jag upplevde froggen som stadigare. Vi bytte till CAM-Sufflettfästen och kunde frossa i CAMsuffletter. Grattis - hoppas du blir nöjd!