Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo-tråd nr 21

Är också super böjd med deras service, jobbar själv med barnvagnar och många andra märken strular jämt med reservdelar och dyl och har det gått mer än 6 mån så är det bara glömma att garantin gäller på de märkena då får kuden själv betala om de int ekan bevisa att det är fabrikations fel. Gillar bugaboos bra service och att de har 2 års garanti. 

• FridaLee

Ja vagnar gäller bara garnatin på första ägaren vet ej varför men så är konsument lagen skriven.

• FridaLee
    Fröken Småland skrev 2010-06-01 21:02:12 följande:
    Grrr, jag beställde en sittdyna från Fruugo som de in sin tur köper av Babyhuys och idag fick meddelande om att de annullerat min order pga att de (Babyhuys) inte får tillräcklig vinst med tanke på frakten. Que liksom? Skulle de inte varit överens om det innan de drog pengar från mitt konto?

Det skall inte ses som en varning på något sätt för Fruugo är säkert OK, men det är irriterande när de skriver att pris och sen inte kan leverera till det priset
    Trist ja de borde ju inte skriva ut ett pris och sen komma och säga att de inte kan lev pga för lite vinst. Dåligt tycker jag.
  • FridaLee
    Fröken Småland skrev 2010-06-02 14:20:21 följande:
    Stargirl: Aj du, det har jag inte ens tänkt på. När det gäller en sittdyna så vågar jag chansa men det förändrar ju onekligen läget för att köpa en hel vagn därifrån om det är så. Kolla upp det ni som tänker köpa därifrån!

För övrigt så skrev jag ett syrligt meddelande till Fruugo och berättade vad jag tyckte om deras metoder och självklart säljer de nu dynan till mig ändå, trots förlusten
    bra där! För annars blir den ju dyrare än i sverige med den dyra frakten. Vill också ha en dyna men först måste jag få hem nya bee vagnen så jag vet vilken färg jag vill ha på dynan.
  • FridaLee
    sweetlina skrev 2010-06-04 22:11:13 följande:
    vad är detta: www.blocket.se/stockholm/Typ_Bugaboo_Cameleon... (inte mina annons)

är inte buggor på bilden men dom att de ser typ ut som dom lr vad? ser ju verkligen ut som buggor på bilden iaf haha
    De sålde dem som Buggor tidigare i andra annonser, då stog det att de var direkt från butik. Jätte konstigt. De måste ju ha fått tag i en fabrik som gör väldigt bra kopior, ser ju tom ut som att bugga märket sitter på sufletten tycker jag.
  • FridaLee
    FridaLee skrev 2010-06-04 22:22:02 följande:
    De sålde dem som Buggor tidigare i andra annonser, då stog det att de var direkt från butik. Jätte konstigt. De måste ju ha fått tag i en fabrik som gör väldigt bra kopior, ser ju tom ut som att bugga märket sitter på sufletten tycker jag.
    inte butik fabrik menade jag
  • FridaLee
    Mymemlan skrev 2010-06-05 16:17:16 följande:
    Är det någon här som har typ en emmaljunga scooter elr nått som extravagn? Funderar på att skaffa ett komplement till min bugga. En sittvagn med typ liggläge som ändå är rätt ordentlig, ska ha när Melwin börjar dagis då jag inte vill lämna buggan där (börjar i januari dock) men är lite rädd om buggan och vill inte släpa med den till stugan och så... Men man är lite bortskämd med att buggan är så lätt så svårt att hitta ett bra "komplement".
    vi har en scooter som jag nyss köpt då jag sålde frogen och ska ha bee igen, den har dock inte kommit än så får stå ut med bara scooter nån dag till. Men tanken är att den ska stå på dagis som sov vagn i höst och om vi behöver ha den på vinter promenader där det är oplogat
  • FridaLee
    Joddan skrev 2010-06-05 20:37:16 följande:
    Candra- 1år 3 månader... Vill ha en Bee+ men ekonomin tillåter inte riktigt och har så svårt för tanken att sälja cameleon
    Ska du ha en paraply vagn så finns det en som Babyland rear, Silver cross pop den är fin och svart nästan fullt liggläge 895:- eller koelstra paraplysulky som har helt fullt liggläge tror den ligger på 1495:-
  • FridaLee
    Joddan skrev 2010-06-08 17:22:06 följande:
    Yes! Nybliven ägare till svart Bee+!!!! Till PANGpris!!!
    Grattis! vilken tur du hade. fick du den till 50%? Vilken lycka

Jag fick just hem min bee summer edt ska packa upp nu
  • FridaLee

Å den är så fiiiin! lycklig! Tom med 5 åring sitter bra i den, bra att de gör en vagn som även storväxta yngre barn får bra utrymme. Nu vill jag ha en rosa suflett och parasoll och en sand dyna.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21