Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo-tråd nr 21

Såg just nya filmen på fb

• FridaLee
    Stargirl skrev 2010-09-20 13:06:11 följande:

">

" target="_blank">

En annan film om Bugaboo Donkey.....
    Såg den på fb. och kände igen dig eftersom jag läser din blogg  
  • FridaLee
    annat82 skrev 2010-09-21 09:49:52 följande:
    Jag kan inte se att det är en kopia på bilden, men så är jag ju ingen expert helelr ;)

Vet inte vad du menade med namn på varukorgen, men det finns logga iaf, men det ser nästan ut som det finns logga i båda ändar på varukorgen, om de inte vänt den mellan bilderna ;)

Däremot tycker jag den vita runda knappen har lite för lite svart plast runt om, men jag har ju en vagn från 07 med gammalt chassi så har ju inte helt koll på om de ändrat småsaker heller.
    Tyget ser för svart ut om de inte har en konstig kamera bara.

Skulle gärna åka o kolla på den om jag hade bra koll, eller så kanske jag faktiskt skulle se att allt inte var bra, men med tanke på kartongerna och instruktionsboken så skulle nog jag kunna bli lurad. Tur att det finns nån som kan syna ordentligt här iaf.

Men börjar det komma såna kopior så får man allt akta sig nog
    Det ska väl sitta en tyg ettikett fast sydd på sidan har jag för mig
  • FridaLee
    FridaLee skrev 2010-09-21 09:52:09 följande:
    Det ska väl sitta en tyg ettikett fast sydd på sidan har jag för mig
    ett t för mycket Skäms
  • FridaLee

Någon som har haft en graco adapter på bee?? funkar det bra?

• FridaLee
    Stargirl skrev 2010-11-26 12:18:00 följande:
    Ja fast inte förr än sent på våren....men de färger som kommer är SJUKT FINA....så bered er på shopping.....av nya Bee sufflor.
    Underbart!!! Lagom till att nästa bebis tittar ut
  • FridaLee

Men visst finns det en graco adapter till bee + också?? Kommer antingen köpa logico s eller tario (samma stol) men vill ju ha den på bee +.

• FridaLee
    Stargirl skrev 2010-12-01 10:48:46 följande:
    Ja det finns ju en Graco adapter till Bee iaf i USA, säkert inte en lagervara här i Sverige. Du får nog special beställa den.
    Ok tack för svar, ska höra med min favorit butik på bugga. (Kidzshopen)
  • FridaLee
    FL Lisa skrev 2010-12-01 18:15:42 följande:
    Ja det finns det.
    Jag beställde en graco adapter till vår bee + från kidzshopen för några veckor sedan och fick hem den bara någon dag efter beställning
    Men va perfekt! Jag har googlat men inte hittat nån butik i sverige. Vilken tur att det går att beställa där i från  när jag betsällt bugga + tillbehör flera ggr förut där och varit nöjd.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21