Bugaboo-tråd nr 21
Har den gamla ståbrädan, och har bara med 1 par fästen, som passar på en cameleon....ska det vara andra fästen till en bee?
alltså ska det finnas med flera fästen?
Har den gamla ståbrädan, och har bara med 1 par fästen, som passar på en cameleon....ska det vara andra fästen till en bee?
alltså ska det finnas med flera fästen?
Måste säga att jag tycker liggdelen på bugaboo är väldigt stor...är den inte det? eller är det bara för att jag inte använt liggdel på samma vis på mina tidigare vagnar?
Igår fick min 2åriga son sova i liggdelen...tyvättade sittdelen, så vi fick improvisera lite:-P
Men, han sov jättebra i den! haha, funderar starkt på att byta till liggelen för alltid..det är ju så mycket snyggare:-P
Hehe, nedå...jag har bestämt mig för att sälja min bugga igen!
Blir tokig på att behöva plocka isär den varje gång man ska fälla ihop den...inte någon praktisk vagn för någon som bor på landet och måste lasta ur och i bilen helatiden! Trist, när jag gillar allt annat med den ju!!
asereht:
Jo, ar funderat på det oxå...men problemet är ju att vi igentligen inte har plats för en vagn att stå här hemma:-S Och dessutom är våran son väldigt kinkig av sig...han vägrar sitta i en vagn där det inte är ergonomisk sittdel:-O Det gör det ganska svårt, för dom flesta vagnar med ergonomisk sittdel måste man ju ta loss sittdelen ju!!
Fröken småland:
Ne, tyvärr har vi ju inte det
eller ja...det kanske skulle funka, men isåfall skulle vi inte få plats med något annat. å vi har ju en liten hund som gärna vill följa med ibland oxå:-P
Det jag stör mig mest på är att jag inte vet vad jag ska göra av sittdelen medans jag fäller ihop chassit...jag vill ju helst lägga in chassit först, och sen sittdelen uppepå....
speciellt när det är sådanthär väder ute, slaskit och blött...vill ju inte smutsa ner sittdelen i onödan:-P
Vi har funderat på att köpa oss en uj swift eller en emmaljunga ozone...vet inte om han skulel acceptera swiften...så just nu lutar det mot en ozone...men helst hade jag velat ha en lätt och smidig liiiten vagn...menmen!
Glad tjej84:
Kikade precis på den...
hur är den att köra på grusväg? och kan man luta sitsen, så det blir ett bättre sovläge på den lixom?
Okej...nja, då låter det sådär! Vill ju kunna vara ute och vandra här hemma oxå! Usch, detta med vagnar är verkligen helt hopplöst! Speciellt när man har en kräsen gosse!!!