Inlägg från: standby |Visa alla inlägg
  • standby

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-08-25 18:46:03 följande:
    Standby: Jag betvivlar att du sett några All Black by Marc Jacobs, de tillverkades i 15 ex. De såldes i London, Dubai, Paris, Amsterdam och i New York, tror inte att flera hittat hit Men du har nog sett flera vanliga All Black De säljs ju överallt

No no jag är helt säker, har sett en MJ! Ser nu att jag skrev som om jag hade sett flera st men jag menade att jag ofta ser all black som jag verkligen gillar. *funderar på varför jag ej köpte en sån..* 
    En MJ har jag dock sett, promise Solig  Precis i hörnet Birger Jarlsgatan/Kungsgatan. Stannade, glodde, vände mig om. Kollegorna jag var på lunch med undrade vad jag pysslade med ha ha.
  • standby
    Fröken Småland skrev 2011-08-29 09:32:04 följande:
    Fast den stämmer inte när det gäller stora paket. Otroligt men sant.
    SchumiFerrari skrev 2011-08-29 08:15:27 följande:
    Joddan: kolla upp så att inte bussgods är billigare
     Bussgods brukar ta 475 kronor för en barnvagn så Posten är absolut billigare.

Oj då, tack för tipset! Jag trodde faktiskt man kunde lita på den.. Har använt den mkt men iofs inte till så stora saker.
  • standby

Vet att det nämnts tidigare i tråden men vad är det för FEL på folk som inte plockar bort sina annonser på Blocket då varan är såld!
    Håller på att ogudaktigt spana efter billig pansarvagn för vinterbruk då jag inte är sugen på att köra Cam m vinterhjul.

• standby

hjärtan81, håll utkik p Tradera, dyker rätt ofta upp sådana där.

I övrigt, WhatsApp finns även för Android. *tipsar* om än väldigt OT

• standby

Har 2 Bugaboo-åkpåsar, en grå och en off-white.

Har man nytta av 2 eller är det lika bra att sälja 1? De är av gamla modellen. Det som är skumt är att den som är vit saknar loggan, är det så eller är det ngt måndagsex jag har? 

• standby

Jag kollade vinterhjul på ebay UK och hittade som ink frakt iaf skulle bli ett par, tre hundra billigare än att köpa i Sverige. Var dock ngn månad sedan jag kollade.

• standby

Jag har i ett annat sammanhang sett varning för liknande annons med just deep purple-delar. I det fallet var det kopierade prylar..

• standby

Det skulle vara toppen om någon med en Bee+ skulle vilja ta en bild på vagnen fr sidan när den är så barnet sitter mot den som kör och visa i bildtråden!
    Alla Bee jag ser har barnet vänt bort fr den som kör.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21