Bugaboo-tråd nr 21
Kan tillägga att jag hade ingen skötväska hängande på styret och bumpern var inte ditsatt.
Vi åker 2 veckor till Zakynthos på tisdag och ska ta med vår Bee. Kruxet är bara att jag inte har någon lust att lägga ner 1000:- eller mer på en transportväska (pengarna kommer garanterat att gå åt iaf). Vi har även en Cameleon (-10), men köpte Bee'n begagnad (-09) då vi ville ha en smidig resevagn som man kanske inte behöver vara lika rädd om som camen.
Saken är bara att jag ÄLSKAR bee'n och vill absolut inte att den ska gå sönder.
Hur packeterar jag den för att den inte ska gå söner? 
Bugaboo borde hyra ut sina transportväskor....
Jag har helt slutat köra min cameleon och kör bara been..... funderar på att sälja cameleonen men det tar emot att sälja en vagn jag bara använt i fem månader plus att jag lagt ner galet mycket pengar på tillbehör :(
Tycker ni jag skall sälja nu när den bara är ett halvår eller vänta tills efter vintern när den är ett år? tror ni man får mer för den nu?
Fröken småland: Du kommer alltid med så himla bra svar :) Kanske skall lägga i åkpåsen och byta suflett ett tag och känna på det. Just sittmässigt är den kanon men sen så fort han somnar så känns den inte bra, just för att han ligger upp med benen och han vill gärna vika över sig på sidan när han sover och det går ju inte i cammen....
nej nej inte snål... ekonomisk säger min smålänske kille alltid ;)
åhh är galet irriterad! Skall montera loss ståbrädan för att sälja den...den sitter ta mig tusan som berget och jag har varit helt jätteförsiktig men det har blivit jättestora märken i plasten ändå. Som om man försökt karva upp dem... Den är bara använd 2 ggr så den är ju i kanonskick förutom tills jag skulle ta loss den... suuurt
åh herregud, den är ju hur fin som helst! har försökt att kolla bakåt men det är så många som ställer irrelevanta frågor som INTE handlar om nyheterna ;) De säger ju på filmen att man skall kunna använda befintliga tillbehör och så, men ramarna kommer inte vara samma utan de är olika?
Varför gillar ni den inte?? Eller kanske jag som missförstått?
herregud, jag är helt såld.....