Bugaboo-tråd nr 21
har jag drömt detta eller är det sant att man kan köra hjulen i diskmaskinen?? haha har för mig att jag läste det någonstans här i krokarna!
har jag drömt detta eller är det sant att man kan köra hjulen i diskmaskinen?? haha har för mig att jag läste det någonstans här i krokarna!
Kollar på min cam och ser att den ser lite konstig ut.... typ som fin fem fel...något stämmer inte....
Ser då att pluppen längst upp på swivelhjulen på ena sidan är borta! Är ett hål rakt ner, där man klämmer ihop dem för att ta loss dem. Haha snacka om att jag fick huvudbry när jag försökte hitta vad det var som såg snett ut.
Kan man hitta sådana som reservdel ngnstans? Typ beställa från bugaboo eller skall jag gå in i affären där jag köpte den?
tyckte jag gjorde värsta kapet idag, 400kr för en knappt använd transportväska! Utan hjulen dock men man får väl bära...
Har sett två stycken bee nu ute på blocket som har bygel på....vet ni vilken bygel som passar på gamla bee? Tyckte det såg väldigt käckt ut ;)
hur många tusen skulle ni säga att en vagn förlorar per år?
Stargirl: Den lodgern var ju hur snygg som helst! Hur stora barn passar den till eller är det bara pyttebebisar i liggdel??
Hej, jag skulle behöva lite experthjälp med ett huvudbry.. För några dagar sedan såg jag en Bugaboo Buffalo (tror jag, hjulen hade lite vitt på sig iaf) med en liggdel som liksom var tippad/lutad. Bebisen låg med alltså med huvudet högre än benen. Har inte sett någon vagn där liggdelen varit lutad på det sättet tidigare och jag har inte hittat något när jag googlat. Vi har själva precis bytt från liggdel till sittdel på vår Cameleon3 eftersom sonen (ca 4 mån) vill upp och se sig omkring när han är vaken.
Undrar nu om det var dumt att byta, om det istället skulle gå att "tippa" liggdelen på samma sätt på en Cam3? Testade aldrig att vinkla liggdelen för jag tog föregivet att det inte gick
Jag tyckte det var väldigt krångligt att byta mellan delarna så jag skulle vilja veta om det går innan jag tar mig för det projektet igen.
Nu ska vi beställa en vagn. Kommer bli en Bugabo Buffalo. Med silver chassi och blå sufflett.
Måste man ha på locket på liggdelen?
Tänker att endast ha en tunnare filt i vagnen i sommar.
Har ni någon extra madrass i vagnen?
Älskade min bee och tycker absolut du kan ha den som enda vagn från den åldern. Det enda som jag skulle säga är dumt med den är att åka rulltrappa för där fastnade jag en gång.. Men det är säkert olika från rulltrappa till rulltrappa..
Mkt smidig och barnet sitter bra och ser ut mkt bra!