Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-12-06 14:03:50 följande:
    Jag kom att tänka på en sak; måste det vara innefoder i suffletten? Kanske inte sömmarna från ytterlagret är så fula? Eller går kanske att stryka på ett kantband precis över sömmen i så fall? *spånar*
    Och bara så alla vet så har jag tidigare varit inkopplad i lösningen-på-den-solblekta-Frog-suffletten... Bara så ni inte tror att jag tvingar på Asereht en idé som hon inte efterfrågar
  • Fröken Småland

Fru Pruselius: Nej, på den orange och den (ljus)grå sufflan samt denim så är fodret marin. Aubergine, svart, marin och röd har kissfoder.

• Fröken Småland

Angående Frog Denim: såvitt jag vet så tillverkades den bara i 200 (?) exemplar som en Limited Edition (tillsammans med den lilla fåniga väskan ). Senare kunde man dock köpa enbart klädseln så det finns nog ganska många fler numera även om den fortfarande är riktigt ovanlig. Jag tycker den är fiiin Hjärta

• Fröken Småland
    danosani skrev 2010-12-16 09:26:31 följande:
    Men suflettbågarna sitter ju fast? Drömmer *trög*
    Har du den gamla modellen? Bara att dra upp de silvriga pinnarna ur de svarta fästena. Sitter lite hårt så du får visa musklerna
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 10:21:47 följande:
    Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....
    Va? Demon
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 18:58:27 följande:
    Sitter via iphonen nu, ska försöka sätta mig vid bärbara sen.... Ska bara! Jag inboxar dig piiip79.... Förhoppningsvis har jag fel och den kommer nu i början av veckan men mkt tyder tyvärr på att så ej blir fallet.... Tröttsamt med alla dessa oärliga människor!!!
    Prus: vad är det som får dig att tro att du blivit blåst?
  • Fröken Småland

Prus: kunde inte svara på inboxmeddelandet med iFånen så jag klistrar in här istället. Lite tips till er andra också

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Äsch då Men då har du telefonnr, är det listat? M*** kan inte finnas många av, kolla mot Ratsit på namn och ort. Fundera vad du vet mer för om det är en bedragar-rookie så lär hon bli svettig om du får tag på hemnumret. Jag har vid något tillfälle börjat ringa runt till släktingar och det har brukat göra susen . Men det förutsätter såklart ett någorlunda ovanligt namn på en någorlunda liten ort. Och att man faktiskt HAR ett namn på personen men det har man väl om man sätter över en större summa pengar? *ser förebrående ut*. Hoppas det löser sig, snabbt. Kram och lycka till!

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-20 08:29:46 följande:
    inte kunnat kolla kontonr än ska göra det. Har fullt upp på jobbet + besök av dottern så jag får ta tag i det senare eller imorgon. Hon¨har inte uppgett nått annat namn än Mika till mig....
    Räcker det med att ringa in polisanmälan?
    Du kan också göra den på webben. Inboxa mig alla uppgifter du har så skall jag göra ett försök till spårning *agent Småland*
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-12-20 08:40:49 följande:
    Att göra en skärmdump på den annons man förhandlar om är ett bra tips öht. Då får man med allt som står på websidan vid tillfället.
    Det gör jag också alltid, i synnerhet på det jag säljer. På så sätt kan inte en köpare klaga i efterhand på att något skulle varit utelämnat i min annons.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21