Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

annlu748 skrev 2010-03-17 13:33:16 följande:
    Hej, hur gör man för att få till strandläget. Kan detta göras om barnet sitter i vagnen? Kan man göra det om ståbrädan sitter på?
    Du måste ta ur barnet och ståbrändan.

Först tar du av sittdelen
    för över handtaget så du får de små hjulen fram
    Viker vagnen så de små hjulen fastnar i de stora (svårt att förklara)
    På med sittdelen och kör!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Miss Lau skrev 2010-03-17 13:35:33 följande:
    Perfekt, precis vad jag ville höra Då ska jag köpa en Bee på studs för jag är så trött på att inte bara kunna slänga in vagnen i ett stycke. Och säg inte att Bee är krånglig att fälla ihop.....för jag lastar vagnen i och ur bilen minst 4-5 ggr/dag.
    Fälla ihop med sittdelen emot dig gör du så här

Drar ryggstödet emot dig så den är paralell med handtagetoch Fäller ihop med knapparna på handtaget

När du har sittdelen ifrån dig så så har du ryggstödet paralellet med handtaget dvs i upprätt läge och fäller ihop med knapparna.

Det går i ett nafs.
  • Stargirl
    Ellisizza skrev 2010-03-17 14:57:11 följande:
     Svarar mig själv Hade visst tagit fel klämma. Nu funkar det. Dock var parasollet skitigt när jag fick det men jag orkar inte gå tillbaka med det utan får försöka rengöra det istället..
    hihihi....ja med rätt klämma sitter den perfekt! Älskar parasollerna....loooove!
    Gav bort mitt gamla rosa parasoll till en granne som köpt en Frog då de väntar barn om ett par månader.
  • Stargirl
    plupp06 skrev 2010-03-17 17:30:17 följande:
    Nu är det bestämt, vi köper en bugga! Funderar lite på detta med färgval, är inne på en grå/svart men är det kanske tråkigt? Annars grå/sand. Blir sandfärgen smutsig fort?
    Grå/svart är trist....men det kommer ju en limited edition som heter All Black, den är helt svart med svart chassi och allt. Den är cool.
    Grå bas med sand är fin men också lite tråkig hehehe.....sand/sand är superfin eller grå/offwhite är väldigt fint.
  • Stargirl
    Asereht skrev 2010-03-17 17:55:41 följande:
    Vad ska man ha för färg på sufflett + liggdelslock till klarblå liggdel och senare bas? Färger jag funderar på är svart, brun eller röd. Svart kanske blir tråkigt, funkar brunt öht och är rött aldeles för "galet"?
    Brunt är väldigt snyggt ihop med blått. Det hade jag nog valt.
  • Stargirl
    MejaKiZnic skrev 2010-03-17 18:51:52 följande:
    Hej hej dags att skicka iväg buggan nu men ska ha en rejäl vårstädning innan,Hur tvättar man åkpåsen
    I maskin på 30 grader alt fintvättsprogrammet. Jag tvättar alltid min ut och in. INGET sköljmedel och ingen torktumling!
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2010-03-17 22:05:30 följande:
    Hello! Va ett tag sedan jag va inne Lite vreeeesig då jag väntat i måååååånader på dessa Bee broms grejerna som skulle skickats från Bugaboo om man var reggad alt reggade sin Bee Detta har jag gjort 2gånger + mailat div chassi nummer o adress,fortfarande inget skickat!! **SucK*  Ingen som har ett par som ni ej vill ha alt vet butik som jag kan hämta hos (08-omr.) alt få skickat!! All info är av intresse då jag blir galen på bromsen som ibland bökar     Inboxa alt skriv i min Gästbok då jag inte alltid e här inne nu förtiden    Må så gott.................................
    Kolla med butiker i sthlm, typ Bonti, Barnbutiken eller maila till [email protected]. Det är mitt råd.
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2010-03-18 09:40:08 följande:
    Mar mailat servic säkert...minns ej tom hur många gånger + mailat direkt till en frida o natali    Otrevliga & PUCKO butiken som den är ifrån vägrar ju o hjälpa då dom ej säljer Bugaboo längre!!  Hoppas på att annan butik kanske vill hjälpa mig...fast att min Bee ej är från dom ??
    testa att ringa

0031204 623 940 och fråga efter Hannah på service avdelningen. Hon pratar Svenska.
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-03-18 12:43:16 följande:
    puffar 
    Why not....låter inte allt för dyrt tycker jag.
  • Stargirl
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-18 22:37:09 följande:
    Äntligen har lillebror kikat ut! Skall snart rulla ut med nya vagnen men har en fråga...hur bäddar ni liggdelen? För jag har tänkt att jag skall ha åkpåsen bara i liggdelen och sedan så ha en fleeceoverall. Men nu så kom jag ju på att jag säkert kommer ha honom sovandes i den inomhus under dagen? tycker det är så behändigt med en rullande säng Men då känns det ju inte så bra att lägga honom i åkpåsen?? Herregud vilka i-landsproblem men har någon täcke och sådant i vagnen istället för åkpåse eller hur gör man?? Jag ber om ursäkt om min hjärna inte fungerar just för tillfället men det finns liksom ingen man kan diskutera sådana här saker med utan att den människan inte tror man är riktigt klok
    Det är ju bara att öppna åkpåsen och vika undan locket och ha på en filt på bebisen. Så gjorde vi.

Stort grattis till bebisen!!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21