Inlägg från: Snoppan |Visa alla inlägg
  • Snoppan

Bugaboo-tråd nr 21

Senap skrev 2010-09-26 21:47:19 följande:
    Den första bilden är den gamla åkpåsen och den andra är den nya (se dragskon frampå)
    Båda är skålade och passar utmärkt i en Cam. Jag skulle dock köpt den nya för att få ett bättre andrahandsvärde.
    Tack! Skrattande
  • Snoppan
    Favvo skrev 2010-09-26 22:51:06 följande:
    vad är det för skillnad på de olika åkpåsarna? Går båda två att använda i liggdelen eller hur ska man klä liggdelen i vinter?
    De va min undring oxå.. vad skillnaden va :)
  • Snoppan

Finns de nån åkpåse som passar bra till rosa canvassuffla o grå bas? Tips? :D

• Snoppan
    Favvo skrev 2010-09-27 00:05:50 följande:
    En rosa eller grå åkpåse kankse? Glad
    ah, funderade på de :)
    Finns väl inga roliga mönstrade som passar...
  • Snoppan

Det känns ju som att den som ser mer skålade ut passar bättre?

• Snoppan

Men som jag sa förut så finns det ju två olika och tydligen så är det en som är nyare än den andra. Är det den som ser mycket mer skålad och "böjd" ut på alla bilder som är den nyare?

• Snoppan

Shoe: ja det vet jag :) men vilken är den nyare modellen.....?

• Snoppan

Shoe: det e jag som e för slarvig när jag läser!

• Snoppan

Om jag ändå hade några att skylla på :)

• Snoppan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:09:09 följande:
    hehe jag e oxå en sucker för moln bäddade nyss om noas säng till marin gunilla axen moln men då måste man ju ta sig till stan för att hitta de tyget... huuummm tåls att tänka på

jag köpte en mugghållare för inte alls länge sedan och jag hittar inte fästena till den *suck* VART köper man ett nytt som passar till been??? och då fäste nr1! för jag får fasen inte tag på nåt bara som passar på den tjocka delen och jag vill ju inte bryta ryggen
    Följer det fästet med när man köpte buggans lattehållare?
    I så fall har jag ett här hemma..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21