Inlägg från: Snoppan |Visa alla inlägg
  • Snoppan

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:41:20 följande:
    ja det gör det springer hem till dig och rånar dig på ett fäste
    Vill du ha de eller? Glad
  • Snoppan

Japp, det är en universal-åkpåse :)
    Ska passa alla buggor :)

• Snoppan

Köp inte Urban jungle åkpåsarna, de sitter som ett mähä när man ska igenom med selen :)

• Snoppan

Jag har en oi oi, samma stuk som den där.. Den svart/grå rutiga.. Jag har den med be connected.. Men får den inte att hänga rakt!? Den hänger lixom lite på sniskan, annars tycker jag den är bra till cam..

• Snoppan

Lolo21: jadu jag vet inte.. Har försökt packa den tyngre åt hållet den lutar, ändrat läge på be connected.. Funkar inte! Blir galen!
    Jag har Carry All City Check Black

• Snoppan

Ja jag vill ju att den ska hänga RAKT!

• Snoppan

Sjukhus mamman: ja asså.. Inte snett som åt höger eller vänster utan den lutar lite bakåt.. Förstår du hur jag menar?

• Snoppan
    Mamma TN skrev 2010-10-26 22:25:28 följande:
    Skulle behöva lite proffshjälp... Finns det någon mjuklift som är så liten att den passar i Cam liggdel??? Svårt med hämtningar och lämningar på dagis om bebisen inte har lift??? Om någon har erfarenhet, hur länge fick bebisen plats i liften??? Tacksam för snabb hjälp.

En anna liten fråga är när bytte ni från liggdel till sittdel??? Känns som man borde kunna byta tidigare än 6 mån då sittdelen ger bra stöd???

Jag bytte till sittdel när min dotter va nästan 5 månader :)
  • Snoppan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-29 00:23:29 följande:
    fick frågan av en vän med bugaboo. hon satt och kollade på Tradera och ville så gärna buda på sittdelar hon hittat där. men det är överdragen! inte sittdelar! vilket inte framkommer av annonserna! hon fattade inte hur hon skulle förklara, så är det nån av er vänliga själar med tradera konto som kan anmäla detta? så trist om nån blir "lurad"
    Done :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21