Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah

Bugaboo-tråd nr 21

Enligt henne som jag köpte vagnen av så säger hon såhär:
    Den är från 07 och det går att köpa reservdelar till samtliga delar. Det som är ändrat mot årets modell är handtaget. Om du ser på bilden i annonsen så har min skruvar, i bilden som jag skickade med dig i mailet så har den andra några slags knappar på sidan. Det är den enda skillnaden mot dom som är riktigt nya. Den nya versionen har fått mycket kritik för att handtaget släpper vilket inte den "gamla" versionen gör, därför efterfrågas den allt som oftast. Annars ska det inte vara någon skillnad.

• thisissarah

Är det sämre att ha de luftfyllda däcken? Hon jag köpte vagnen av sa att däcken är som nya så jag hoppas att de ska hålla. Hon hade ändå haft den ett par år.

• thisissarah

Man blir bara lite skraj att nåt kommer att hända med vagnen när man läser här om chassi som har strulat och däck. Är väl det som är bra att det inte finns års modeller så då passar det mesta om man skulle köpa tillbehör och reservdelar.

• thisissarah

Jag hoppas det! Blev lite sugen på en annan bugaboo som jag såg på blocket som var i princip samma fast den var lite nyare och hade skumfyllda däck och det var nåt med handtaget. Annars var det samma vagnså det kändes lite onödigt.. Men som sagt, skulle man vilja köpa till nåt så kan man alltid göra det och man vet att det kommer att passa.

• thisissarah
    Tant Pruselius skrev 2011-01-23 19:28:43 följande:
    men har du inte kikat på vagnen? eller kommer den med bussgods?
    Har inte kikat på den irl, utan bara sett en bild på blocket. Den kommer med bussgods.
  • thisissarah
    Tant Pruselius skrev 2011-01-23 20:33:49 följande:
    vad fick du betala?
    4800 och då stod hon för frakten, fick med regnskydd och myggnät.
  • thisissarah
    thisissarah skrev 2011-01-23 20:39:05 följande:
    4800 och då stod hon för frakten, fick med regnskydd och myggnät.
    och en svart suflett
  • thisissarah
    Haven09 skrev 2011-01-24 18:53:56 följande:
    Omg! Måste vänta två veckor till min pärla kommer!
    Det hade gått åt många Bugaboo från kidzshoppen:) haha känner mig som ett barn på födelsedagen...ler
    Hahha, vet känslan! Väntar på att min cam ska komma med bussgods, vill ha den NU!, hoppas den kommer imorgon...!
  • thisissarah
    Haven09 skrev 2011-01-24 19:05:17 följande:
    Ja du Sarah, helt sjukt hur materiella ting kan göra en så glad... Haha

Undra nästan om jag är någon slags 30års kris, med tanke på att det är Grynets 5:e vagn på 1 1/5år..
    Haha Knaz;)
    Ja verkligen! Känns som att ibland så köper man barnsaker åt sig själv istället för dottern. Hon kan som inte säga nåt heller, hahah. Jag tänker att jag gör det för hennes skull ;)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21