Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah

Bugaboo-tråd nr 21

Fick hem min bugaboo igår! Var lite krångligt att få till allt men till slut så!
    När man gungar den från sida till sida så låter den lite knakig men det är väl sånt man får ta när den är begad, eller låter nya också så?

• thisissarah
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-26 13:19:36 följande:
    Åh grattis ja dom kan knaka lite men köp silicon spray och spruta på alla leder så ska du se att den kommer sluta låta
    var kan man köpa sånt?
  • thisissarah
    thisissarah skrev 2011-01-26 16:27:15 följande:
    Hur tar man bort de rörliga hjulen på cam?
    Jag kom på det. =)
  • thisissarah
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-26 16:37:46 följande:
    men du fick du inte med en liten svart påse med spray, trasa kräm och pump? för i så fall är de siliconspray där i.
    om den andre ägaren inte gjort slut på den förstås
    Nä fick inte med nåt sånt.
    Sambon har nån smörjmedel som han ska prova, eller måste det vara silikonspray?
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 18:48:48 följande:
    Jag tycker inte att du skall smörja med något annat. I värsta fall kan det torka ut plastdetaljerna.
    Too late.. han har redan smörjt. Blev mycket bättre, får se hur länge det håller. Annars får jag köpa silikonspray sen.
  • thisissarah

När jag trycker på nedre kortsida av liggdelen, där fötterna är, så åker den ner lite grann. Så man kan vicka på den. Ska det vara så? Eller är det bara för att vagnen är använd?

• thisissarah

Det är som ingen fjädring bak? Tycker att man får som ta i när man trycker ner handtaget för att få upp hjulen fram.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21