-
Det de inte visar kan vi berätta härSödeSara skrev 2010-03-30 16:02:52 följande:Snart är jag fullvärdig medlem i bugga världen... hämtar vagnen om en timme! :) Snart har jag min precios här hos mig! Något specellt jag ska tänka på eller be dom visa mig i affären?? Lägger upp bild när den är piffad... :)
Grattis till din nya vagn!
-
Söde Sara: Ja, be att få ihopfällning och uppfällning av chassit ordentligt demonstrerat. Det är riktigt klurigt om man inte gör rätt och det är svårt att förklara med ord.
-
*hyperventilerar*Stargirl skrev 2010-03-30 18:38:41 följande:Weeee.....Bee + kommer till butikerna kanske redan på skärtorsdagen. Väntar ivrigt. Kanske får jag en ny vagn till påskhelgen. -
Har du haft Buggan med dig i sängen i natt?SödeSara skrev 2010-03-31 00:28:48 följande:Det är ju en redediton denim vagn, men jag har nyss satt på mitt underbara rosa fleece topsett som jah fyndat på tradera. Oslagbar kombo... fottar imorgon och slänger in en bild i bildtråden! :) Piffat till med en svart saddlebag, en fleece wrapper från lodger och lite annat smått å gott... mer ska det bli! :) Fröken Småland skrev 2010-03-30 16:27:08 följande:
-
Hittade en bra bild på strandläget som någon frågade efter för ett tag sedan.

Och en på hur Buggan demonteras för att få plats i resväskan

-
Söde Sara: Den är ursnygg!
-
Åh, den var urläcker! Kanske jag skulle hinna prova en sån också innan lilleman blir för stor... Nu blir jag tveksam om jag skall köpa Bee plus eller inteShoegirl skrev 2010-04-01 08:52:24 följande:Jag har sålt min Cam. Men hittade den här istället jag tänkte pröva.Tycker den är sååååå fin!
-
Inte nödvändigtvis. Du måste precisera lite vad du menar och vad du är ute efter.Halmstadmamma skrev 2010-04-01 13:10:19 följande:Vad säger ni: säkrare att köpa en beggad Frog än Cam? -
Du menar det hysteriska med djuren? Jag har sytt en hel bas från grunden så det är inget överdrag eller så. Barnet sitter alltid på själva basen men ett överdrag kan man ju fixa fast det sitter ju bara över ryggen.Srandra skrev 2010-04-01 14:10:42 följande:fröken småland: va fint det tyget var på buggan i bildtråden :) kan man byta hela tyget i sittdelen? *okunnig* Tänker mest att det kanske slits om hon sitter rätt på det? -
Srandra: javisst kan man byta även bastygerna, de heter liggdelsbas resp sittdelsbas. Även varukorgen kan köpas separat
. Bugaboos originaltyger är så starka att man i princip inte kan slita upp dem, utan det är snarare så att man blir sugen på en ny färg som gör att man köper en ny klädsel. Mitt hemmbygge är i ett starkt bomullstyg bara så det är nog kanske inte det mest hållbara men det gör inget för den blir nog inte så mycket använd ändå, jag ville bara se om jag kunde
. Markisväv är nog att rekommendera annars men det vet jag inte om min öststatssymaskin fixar.