-
Faktiskt så får du igen en hel del....bara du har is i magen och säljer rätt delar i rätt säsong....typ vinterhjul när det är som mest snö osvmollan nu skrev 2010-03-22 10:50:59 följande:absolut!
-
Gud vad jag längtar efter den nya Bee....den ska vara ngn vecka försenad. Förväntad leverans mitten av April. Ååååååååhhhhh....jag vill ju ha en ny vagn NU
-
1. Hur länge kan man i regel ha sin Bugaboo, alltså hur gammal kan barnet vara innan den är för liten? (Förstår att det kan skilja beroende på hur stort barnet är men i regel)
- Dottern är 3 och får plats utmärkt i sin Cameleon. Hon har dock slutat att åka vagn.
2. Stör ni er på att utrymmet/korgen undertill är svår åtkommligt?
- Med sittdelen är den inte alls svårtåtkomlig....men med liggdelen är det ju knepigt att få in störer grejer. Men det är ju bara ett par månader man ha liggdelen.
3. Skötväskor kan man om jag förstått det rätt använda vilken som helst? Någon som kan tipsa om en billig och bra? Har ni era på styret eller i korgen?
- Jag har alltid haft min på styret men var försöktig med att inte överbelasta handtaget. Då kan det hända olyckor.
4. Har jag förstått det rätt att det finns en "risk" med 2009års chassi? Hur ser man skillnad mot det nyare?
- Finns ingen risk, folk har gjort detta till en stor grej
Man ser inte skillnaden. Den ser exakt likadan ut. Dra inte upp vagnen för trappor och överbelasta inte handtaget så är det lungt.
-
Jag tycker babyskydd som passar vagnen är perfekt! Åkpåse och parasoll samt mugghållare är mina favorit tillbehörScullcap skrev 2010-03-23 14:44:11 följande:Wow snabba bud på svaren Tusen tack! Vad folk gjorde innan internet fattar jag Inte hehe..Nä men då lutar det väl åt att vi kommer köpa oss en Bugaboo. Tänkte höra om det är några tillbehör förutom dom man får med vid köpet man borde köpa? Är det någon som använder typ något babyskydd som passar vagnen? Eller är detta kanske onödigt.Ni som fått reklamera typ stativ, har ni då under den tiden fått låna vagn eller hur gör man då?
-
Jag tror inte att du vill ha en ullared åkpåse i din BuggaScullcap skrev 2010-03-23 15:00:15 följande:Okej, jo men är det "bara" ett glidande handtag kanske man överlever, dock borde det inte hända på en vagn för över 10.000:- Sen när det gäller åkpåsen, kan man använda andras åkpåsar där tror du? Har en kompis som varit på Ullared och köpt en åkspåse där för 250:- tror jag att det var. Hade man kunnat använt den hade det ju varit Super! Vad är annars den stor anledningen till att ni köpt Bugaboo i stället för alla andra billigare vagnar ute?
sen kan växel lådan på en Ferrai oxå gå sönder.... man kan inte köpa sig till ofelbara produkter. Det kan lossna en knapp på min chanel kofta också
-
Med hjälp av axelremmen....eller hur menar du?signea skrev 2010-03-23 15:48:02 följande:Hej, Någon som har Bugaboos na skötväska? Hur hänger ni den på vagnen? -
Man ska bära den. Inget märke vill ha en skötväska på styret då det ger en obalans på vikten. Men hur du väljer att göra är upp till dig. Jag väljer att ha min skötväska på styret, men jag är medveten om att det är på egen risk. Många gånger väger väskan mer än vagnen särskilt när man använder Bee och är på semester och skätvksna är packad i överflöd.signea skrev 2010-03-23 16:05:46 följande:haha, bra svar faktiskt. Jag visste inte riktigt hur jag skulle skriva. Jag menar egentligen. Hur ska jag hänga den eller alltså hur är meningen att man ska ha skötväskan? Man ska väl egentligen inte hänga saker på chassit? -
18 kgsignea skrev 2010-03-23 16:49:11 följande:Tack snälla (igen) . Finns det någon max kg gräns på vad barnet kan väga i sittdelen? -
SNYGGT!Soppa skrev 2010-03-23 18:41:21 följande:Finns det någon bee tråd ??kolla in vad jag shoppade idag thehurtig.blogg.se/ -
Hehehe....partiskt men jag tycker att man absolut ska ha en Bee som komplement till en Cameleon
Nu kan man ju fynda nuvarande Bee till bra priser i butiker som såljer ut sina demomodeller. Så why not....jag ska ha den nya iofs