Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Kajsan skrev 2010-03-24 15:46:08 följande:
    Ja alltså den nya är verkligen GULD, jag måste absolut ha en sån! Oavsett priset på den "gamla" så skulle jag aldrig välja den före den "nya".
    jag med.....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Ia 70 skrev 2010-03-24 22:05:05 följande:
    Näe inte så Men jag tycker att det är mycket pengar för en vagn som ser ut som en "liten behändig resevagn/liggaibilenvagn" bara. Men de e jag det.Frågan var ju eg. vad det är som e så bra med den Har inte satt mig in i funktionen på den, när använder Ni den? Som varjedagvagn, finvagn, shoppingvagn, resevagn, endavagn eller som komplement till Bugaboo Cam, Frog...är hjulen bra även om de små? Hållbara, lättkörda...
    Vi har använt våran som ett komplement. Alltid med på resor, på stan, i centrum och oftast ligger Bee alltid i bilen. Nu är dottern 3 år och åker inte cam längre och Bee åker hon bara i princip om vi har sjukt brådis till dagis, på resor eller om vi är på stan (mycket trafik).
    Vi köpte våran Bee när dottern var 8 månader.
  • Stargirl
    Miss Lau skrev 2010-03-25 09:10:38 följande:
    Tack, det var ju inte mycket. Fast för vår del blir det nog ändå den gamla. Har Frogen som extravagn och Bee blir extra-extra och för min del känns 6000 kr som för mycket att lägga på en sån vagn.  Vad tror ni, kommer priserna på beg. Bee att sjunka när nya modellen kommer?
    Jag tror absolut att alla butiker har minst ett demo ex de vill sälja ut när de nya går intåg mitten av April. Varför inte förhandla om vad du kan få ett demo ex för redan nu?
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-03-25 12:48:04 följande:
    Bugaboo har haft en drive ett bra tag nu att man får ett extra toppset i fleece på köpet när man köper en Cameleon. Det kommer att gälla tills fleece-seten är slut så kolla med din butik om de har kvar. I övrigt är vagnen komplett när du köper den; med liggdel, sittdel, myggnät och regnskydd.
    Jag tror att fleecen är long gone....men vissa butiker kanske har kvar.
  • Stargirl
    MalinF skrev 2010-03-26 00:39:44 följande:
    Sådär, då har man blivit Bugaboo-ägarinna!Köpte från New York lite hastigt eftersom brorsan ändå var där och priserna var rejält mkt lägre än i Sverige. Det blev i alla fall en denim med röd "Footmuff". Tjejen jag pratade med i affären sa att det inte finns åkpåsar bara denna "Footmuff". Är det någon här som vet om det är en åkpåse som är speciellt anpassad till sittdelen? Hoppas verkligen att jag kommer bli nöjd, har inte hunnit klämma och känna på vagnen här hemma först, och inte sett färgerna. Är det någon här som har sett Denim-varianten, så snälla säg att den är fin och att den passar med den röda åkpåsen
    Denim med röd åkpåse är perfekt! Footmuff är just en åkpåse
  • Stargirl
    jessica1979 skrev 2010-03-26 08:32:24 följande:
    Jag skulle vilja vårfixa min cameleon. Är det bara topptyget som jag kan tvätta i maskin? Hur gör ni andra med övrigt tyg och chassi och hela faderullan?
    Du kan ta av alla tyger och sätta i maskin om du vill. Chassit ställer jag in i duschen och duschar med ljummet vatten och skrubbar med en diskborste. Sedan oljar jag in med ex silionpsray.
  • Stargirl
    jessica1979 skrev 2010-03-26 08:45:46 följande:
    Men det är ju som plattor i hela ryggen och sitsen och varukorgen. Hur gör man med det då? Känns inte som jag skulle lyckas få i plattan och skumgummit i sitsen igen om jag tar ut det då det är så tight.
    Skumgummit, träplattan och plattan i varukorgen tas bort. Men det i ryggen sitter kvar. Går inte att flytta på.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-03-26 17:26:15 följande:
    Men vad skall man göra när man är färdig för hispan för att nya Bee är en månad försenad?
    Gaaaaah.....vet precis. Råkar du bo i Gbg? Där på mässan kommer de att visa Bee+. Jag är tämligen övertygad om att man kan köpa loss dem från montern :-.D men andra och tredje veckan ska Bee+ vagnarna levereras till de flesta.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-03-26 21:07:40 följande:
    Stargirl: nja, nu ligger ju inte Göteborg i Småland . Men jag har tänkt att åka till mässan, vem är det som ställer ut? Tycker bara det brukar vara Babyamatörerna som har Bugaboo. Vet du om det blir något erbjudande? Som kidzshop och toddler har 500 kr att handla annat för t ex.
    Det är ngn butik som har bugaboo. Ligger de i Mölndal? Tror inte det är en amatörbutik hehehe....tror det är en fristående variant. Jag tror inte det är ngt erbjudande på Bee+ men man kanske kan deala till sig ngt om man köper en demomodell från mässan.
    Jag hörde ngt om att det fanns ngn tävling att man kan vinna sitt "köp"....men jag är osäker på vad det innebär. Men det låter ju lockande att kunna vinna tillbax sina pengar. Men jag vet inte om det är så generöst men det låter ju så. Äh, jag vet inte. Ring dem och fråga.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21