• imaj

Bugaboo-tråd nr 21

bohusbebis skrev 2011-06-19 18:22:23 följande:

?????

Lik en bugaboo??? Vardå???

www.blocket.se/stockholm/Helt_ny_ligg_sittvag...

(inte min annons)

Snarare lik en Quinny Buzz 3. De har säkert skrivit det bara för att få fler träffar och förhoppningvis öka chansen för att få den såld. Men vill man ha en Bugaboo vill man säkerligen inte ha den där istället....
  • imaj

TinkyWinky: Personligen skulle jag vänta på sambon om jag vore du, jag anser att paketet är rätt stort och otympligt. Det väger ju nästan 15kg med alla delarna i så det kan bli lite tungt då det är otympligt.

• imaj

Sjukhus mamman: Förra sommaren när jag sålde camen var min dotter 93cm, visserligen hade hon rymts ett tag till men inte i en frog tror jag. Det största problemet var egentligen i liggläget annars hade den nog fått bo kvar.

• imaj

ThereseX: båda gångerna jag beställt Cameleon har jag fått det som ett kolli men. Det är säkert för att jag beställt från kidzshop båda gångerna, så de skickar iaf camen som ett kolli

• imaj
    AnPa skrev 2011-06-20 08:38:39 följande:

Frogen har fått ny klädsel, helröd

Fy sjutton så snygg!!!! Vill ha!! Säg till när du lessnat på den och måste köpa en annan vagn
  • imaj
    Melvinsmamma skrev 2011-06-20 14:48:12 följande:
    Hej!

Har en liten fråga ang gecko, skulle en cameleon ram passa på geckon? Hur tycker ni en gecko är jämfört med cam? Har nämligen nyss sålt min cam för förmån åt en bee men börjar ångra att jag gjorde mig av med camen o funderar på eventuellt en beg gecko..

Tacksam för svar, e smått förvirrad..
    Melvinsmamma skrev 2011-06-20 14:49:51 följande:
    Och kan man ha en cam ram på en frog?
    Nej cameleonramen passar inte på gecko men den passar på en frog. I övrigt har jag ingen erfarenhet om hur den är men personligen skulle jag hellre satsa på en beggad frog än en gecko.
  • imaj
    Melvinsmamma skrev 2011-06-20 15:13:46 följande:
    Oki, jaha handtaget går ej att ändra? det visste jag inte..vi är väldigt långa, jag 175cm o fästmannen 183cm, blir handtaget för lågt då?

Sonen är ett år, rätt så lång för sin ålder, hur länge tror du han kommer kunna ha en gecko? Är det någon "årsmodell" man ska passa sig för?

Det är ju bra att den är lättare =) Inte för att en cam är "tung" ;)
    Melvinsmamma skrev 2011-06-20 15:15:38 följande:
    Ok tack för svar! Är mest beg geckos ut nu vad jag märkt iaf, endast en beg frog som jag mailat på idag, får se om den finns kvar..
    Okej, tycker dock det är bättre ändå att vänta på en Frog just för att du senare kan byta till en camram om du vill ha lite större sittdel . Handtaget är ju inte justerbart på Frog heller utan fast. Det är bara Cameleon och Bee som har höj- sänkbart handtag.
  • imaj

Jag gillar inte riktigt den här "Johanna"
    www.blocket.se/vi/34440500.htm
    Det är den fjärde annonsen (minst!) hon har ute på Bugaboo, minst en med Bee och sedan flera med Cameleon. Bara jag som blir skeptisk över pris och antal?!

• imaj

TinkyWinky: Kolla så du satt suflettfästena på rätt sida, rätt många gör den missen... Grattis till vagnen !!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21