Bugaboo-tråd nr 21
?????
Lik en bugaboo??? Vardå???
www.blocket.se/stockholm/Helt_ny_ligg_sittvag...
(inte min annons)
?????
Lik en bugaboo??? Vardå???
www.blocket.se/stockholm/Helt_ny_ligg_sittvag...
(inte min annons)
TinkyWinky: Personligen skulle jag vänta på sambon om jag vore du, jag anser att paketet är rätt stort och otympligt. Det väger ju nästan 15kg med alla delarna i så det kan bli lite tungt då det är otympligt.
Sjukhus mamman: Förra sommaren när jag sålde camen var min dotter 93cm, visserligen hade hon rymts ett tag till men inte i en frog tror jag. Det största problemet var egentligen i liggläget annars hade den nog fått bo kvar.
ThereseX: båda gångerna jag beställt Cameleon har jag fått det som ett kolli men. Det är säkert för att jag beställt från kidzshop båda gångerna, så de skickar iaf camen som ett kolli
Frogen har fått ny klädsel, helröd ![]()
Jag gillar inte riktigt den här "Johanna"
www.blocket.se/vi/34440500.htm
Det är den fjärde annonsen (minst!) hon har ute på Bugaboo, minst en med Bee och sedan flera med Cameleon. Bara jag som blir skeptisk över pris och antal?!
TinkyWinky: Kolla så du satt suflettfästena på rätt sida, rätt många gör den missen... Grattis till vagnen
!!
Ännu mer bugabookopior delar
www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-sittdelsbas-och-varukorg-Deep-Purple-auktion_340818_135330973
Finns ju ingen deep purple sittdelsbas och varukorg som special edition utan endast som suflett och liggdelslock...
Glad midsommar på er alla Bugaboo-älskare
!!