Bugaboo-tråd nr 21
Brunrosa är underbart fiiiiint!!!
Brunrosa är underbart fiiiiint!!!
Jag har köpt våran Swift från Pramworld. När titthålsluckan och regnskyddet sprack gick det jättefort och enkelt att få nytt. De är ju väldigt trevliga och snabba att leverera på Pramworld.
Precis som det ibland kan ta lång tid att reklamera i vissa butiker i Sverige kan reklamationer ta lång tid därifrån ibland.
Jag reklamerade min varukorg på Kidz förra våren och det tog flera månader att få den fixad till J kom tillbaka från sjukskrivningen. Men trots det beställde jag även den nya vagnen därifrån då J finns där och ger helt underbar service!
Men att beställa från Pramworld igen övervägde jag även ett tag... Men skönt att slippa skriva och prata på engelska om det behövs reklameras.
Dämpningen justeras inifrån och ut. Lättast längst in, tyngst längst ut. 5kg per hack.
Bussgods brukar vara det allra bästa när man ska skicka större grejer så som vagn. De brukar ta kring 400;- för en hel vagn, sedan kan man välja så att köpare betalar vid mottagandet av paketet och det brukar bara ta några dagar innan säljaren då får pengarna. Dvs ett rätt tryggt och billigt sätt att sköta blocket-affärer på
AnPa: är inte helt säker men jag tror att de sittdelsbaserna som har varningstexten där du beskriver är från USA. På liggdelen hänger den lappen på utsidan i fotändan.
zasata: Snygg! Vad kostade den? Och ungefärliga mått
?
Har lagt in bilder på våran underbara All Black i bildtråden... Är jättenöjd men har lite skötväskeångest! Ni som har ståbräda; vad har ni för skötväska? Är det smartast att ha en typ SkipHop saddlebag (eller nya lilla Bugabooväskan)? Eller ska man satsa på en annan väska som man får ta av och bära när storasyster åker på ståbrädan.
Sen vill jag ju helst inte ha som är svart utan vill helst bryta av med en enfärgad väska.... Ja ni hör ju jag har ångest...!!
Då ska jag nog hämta min med !