• Stinky

Vilket var det SÄMSTA bidraget till Melodifestivalen i år?

Ja, vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket var det SÄMSTA bidraget till Melodifestivalen i år?
  • Sofiero

Anna B, Andreas J och Salem delar den platsen hårfint.

• K g

Jämt skägg mellan Jessica Andersson, Pillan och Jöback. Ruskigt tråkiga låtar.

• Bonanza

Antingen Pernilla Wahlgren eller Timoteij. Helt kräkdåliga låtar, folk måste vara rent jäkla efterblivna (eller otroligt töntiga, typ dansbandskristna nykterister) om man röstar på dem.

• Stinky

Jag tycker att Darin hade det sämsta och tråkigaste bidraget i år. Jag hade förväntat mig något riktigt bra av honom.

• mona83

Jag tycker typ alla utom Salem och Andreas J hade dåliga låtar

Men jag röstade på Pernilla för jag klarar inte av henne, så fjantig :-/

• Dr Börje
    K g skrev 2010-03-06 23:40:40 följande:
    Jämt skägg mellan Jessica Andersson, Pillan och Jöback. Ruskigt tråkiga låtar.
    Dessvärre är jag böjd att hålla med dig. Även om jag skulle vilja ha en rysk ikon av Jessika som jag kunde knäböja inför och kyssa flera gånger om dagen. Nevertheless....hennes framförande skulle ha tjänat på att hon hållit en lågmäld sång genom hela låten. Inte ta i i refrängen som hon gör nu. Hennes röst håller inte utan spricker. Och refreängen är inte så fantastisk heller så att den måste pumpas upp med muskler och stämband. Lågmält..och nästan viskande genom låten. Varför frågar ingen mig om råd innan dom ställer upp???

Med Pillans låt är vidrig. Jag riktigt ser hur husvangssvenskarna och bugg-galningarna slänger sig efter telefon så fort de första tonerna klingar ut genom bänktvn.
  • Blitz

Alla låtar va hemska....... Men jag avskyr Pernilla Wahlgren mest. Varje gång hennes vidriga reklam för hårfärg kommer på tv byter jag kanal {#lang_emotions_throwup}

Alla låtar är ju som sömnpiller.. Blir mer pigg av att käka rohypnol {#lang_emotions_tongue_out}

• Blitz
    Faile skrev 2010-03-06 23:54:26 följande:
    Darin. Han sjunger inte alls med inlevelse längre, och ser ut som ett vrak.
    Han som ser så pigg och entusiastisk ut {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vilket var det SÄMSTA bidraget till Melodifestivalen i år?