• Stinky

Vilket var det SÄMSTA bidraget till Melodifestivalen i år?

Ja, vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket var det SÄMSTA bidraget till Melodifestivalen i år?
  • Blitz
    Bonanza skrev 2010-03-07 00:12:28 följande:
    Jag var där idag och buade åt henne. *nöjd med min insats*
    BRA DÄR.... {#lang_emotions_wink}
  • Sommarlöv
    Haha, bra jobbat. Jag höll mig hemma i tv-soffan, på behörigt avstånd. Passade på att hämta en chokladbit och sätta på kaffe när hon sjöng.....
  • katja74
    Hatten av!{#lang_emotions_cheers}
  • Blitz

Hoppas inte timptej vinner. Dom kommer inte synas i sina beige kläder.. För alla svenskar är blonda o klär sig e beiga potatissäckar och heter Inga eller Ulla o har läderhosen egentligen {#lang_emotions_dreamer}

Fast den där Anna Bergendahl verkar ha en groda i halsen så hon går kanske hem i Frankrike om hon skulle vinna!

• kaakis
    Sommarlöv skrev 2010-03-07 00:10:19 följande:
    Rysliga....Fattar inte hur svenska folket kan rösta fram så smörja. Herre gud...Kunde knappt titta på Pernilla Wahlgren med hennes käcka dansare, som kändes ungefär lika aktuella som hennes bidrag från  80-talet.
    Håller med!{#lang_emotions_yell}
  • katja74
    Blitz skrev 2010-03-07 00:23:15 följande:
    Hoppas inte timptej vinner. Dom kommer inte synas i sina beige kläder.. För alla svenskar är blonda o klär sig e beiga potatissäckar och heter Inga eller Ulla o har läderhosen egentligen Fast den där Anna Bergendahl verkar ha en groda i halsen så hon går kanske hem i Frankrike om hon skulle vinna!
    Äpäpp, Anna var ju bra ju!!
  • Amber1975
    Blitz skrev 2010-03-07 00:23:15 följande:
    Hoppas inte timptej vinner. Dom kommer inte synas i sina beige kläder.. För alla svenskar är blonda o klär sig e beiga potatissäckar och heter Inga eller Ulla o har läderhosen egentligen Fast den där Anna Bergendahl verkar ha en groda i halsen så hon går kanske hem i Frankrike om hon skulle vinna!
    Jahaa är det en groda hon har i halsen. Det förklarar ju ett och annat. Måste byta kanal när hon sjunger.
  • katja74

Nej, nu får ni ändå ge er! När det för en gångs skull dyker upp någon som sjunger med lite själ.{#lang_emotions_frown}

Svar på tråden Vilket var det SÄMSTA bidraget till Melodifestivalen i år?