• Anonym (Pinsamt)

    Fjärtade efter analsex, Dålig ide.

    Hej alla läsare. Mitt namn är Linda och jag älskar analsex det gör även min pojkvän.
    Vi har varit ihop sen 4 månader och alltid haft detta som uppvärmningen i sängen ! Vi brukar använda kondom då det glider lite lättare men nu sist hade vi ingen hemma så det fick gå utan, Min pojkvän gjorde som vanligt och la satsen i mig (Som han brukar fast med kondom) Men denna gången hade vi ju ingen så det kom i mig. Senare skulle jag ta en dusch och min pojkvän följde efter för å fortsätta busa där inne. Väl inne i duschen skulle jag böja mig efter schampooflaskan och ja.. Luftade då väder som det så fint heter. Det sprutade sperma blandnat med avföring på väggen, Och det såg min pojkvän till min stora fasa ! Är det någon som varit med om det och HUR kom ni över det/pratade om det efteråt?

    Tack för svaren, Ni är bäst !

  • Svar på tråden Fjärtade efter analsex, Dålig ide.
  • Anonym (prutteliprutt)

    Nej..riktigt så illa har det inte varit, hujedamig.

    Men jag har varit med om att det har varit lite bajs på kondomen efter analsex.
    Tar det inte så allvarligt, resonerar som så att stoppar man in dicken där så får man räkna med att det ibland kan följa med otäckheter ut. Jag menar, alla VET ju vad man normalt har rövhålet till ;)

    Det enda som finns att göra är som du själv nämner TS, att prata om det, avdramatisera. Kanske kunna skratta åt det så småningom? Du kan inte sprutbajsprutta över halva väggen framför snubben och sedan låtsas som ingenting, det blir bara ännu mer pinsamt.

  • Isanje

    det roliga är att det är över 100 klick o 2 svar hahaha

  • Anonym

    av egen erfarenhet och efter prat med kompisar så funkar sperma laxerande. min kompis fjärtade på pendeltåget på hem från sin pojkvän efter att dom haft analsex. hon kände hur det började rinna längs med ena benet hahhahaha!
    så tänk på det alla därute!

  • xXx

    ähhh det va ju bara en lite stänkare ju,inget att bry sig om

  • Anonym

    hahaha men gud, jag skrattar ihjäl mig!
    jag vet precis hur det känns att "bajsa" ut sperman haha, blä!!

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-03-08 04:12:31 följande:
    hahaha men gud, jag skrattar ihjäl mig!
    Jag med!! Tack!! =)
  • redneck girl

    kan ju bli som ett lavemang med lite otur.och du hade just lite otur den dagen.kan väl inte vara nått att reda ut och prata om....shit happens.

  • Anonym
    redneck girl skrev 2010-03-08 11:47:11 följande:
    kan ju bli som ett lavemang med lite otur.och du hade just lite otur den dagen.kan väl inte vara nått att reda ut och prata om....shit happens.
    hehe, "shit happens"!!

    Äh, TS han vet väl vart han stoppat in snabeln? Om han är dum nog att spruta där också så lär han ju även där kunna lägga ihop ett och ett och klura ut att det som han sprutar in vid något senare tillfälle även kommer ut? Min kille får aldrig spruta i mig när vi har analsex av just nämnda anledningar. Helt ovärt.

    Du får väl säga till snubben att "-Du, om vi har analsex utan kondom igen så får du ta och lägga satsen utanför nästa gång, tänk på vad som hände i duschen, INTE så kul för mig om det skulle hända någon annanstans än duschen nästa gång!" och avdramatisera det hela lite?
  • Verbalize

    ja jösses *garvar* inte så kul kan jag tänka mig men det va himmla rolig läsning


    Fuck me like you hate me
Svar på tråden Fjärtade efter analsex, Dålig ide.