Sytråden spinner vidare - lila tråd
När jag går in på worldwidelabel.net och trycker på artwork får jag bara upp valen 2400 och 1200 stycken. Hur kommer jag in på stället jag sett förut där man kunde köpa mycket lägre kvantiteter?
När jag går in på worldwidelabel.net och trycker på artwork får jag bara upp valen 2400 och 1200 stycken. Hur kommer jag in på stället jag sett förut där man kunde köpa mycket lägre kvantiteter?
Tack knastroll! Har du lust och leka lite med ett par designer till mina lappar? Om du inte vill fixar jag det själv, inga problem. Hade varit lite skoj att få lite hjälp av någon som är lite duktigare än en annan som sitter i paint.
Nu kommer jag in på neanobelles nya webshop! MEN! Jag ser inga bilder, får bara fram röda kryss där bilderna ska vara. Är det min dator eller shopen?
Är det någon som använt sig av både JNY's och Stoff och stils enfärgade velour som vill komma med lite feedback, hur JNY's är i jämförelse till SoS? Är den värd dubbla priset?
Fan vad jag hatar blogspot! Det är alltid samma krångel att få iväg en kommentar på blogspot, aldrig något krångel alls att kommentera på blogg . se
Det tog mig 6 försök att få iväg en kommentar precis. Blir lika irriterad varje gång och många gånger vill jag kommentera men det slutar med att jag ger upp och så blir det ingen kommentar ist.