• pigglet

kniper igen efter stekhet husvagnssemester. Jag påminde barnen om att den här sommaren ska de komma att berätta om för sina barn och barnbarn, sommaren när det inte kom en droppe regn på nästan 1 månad och temperaturen låg på +22-34, och när det var som allra varmast, inte en dag under 30 grader, så tvingade deras föräldrar iväg dem på husvagnssemester! Ni kan ju gissa hur varmt det var i vagnen... hurra för tropiska nätter...Solig

• pigglet

kniper förkylda sommarknip i min ensamhet, familjen iväg på roligheter och jag slappar hemma

• pigglet
    ITpappan skrev 2014-07-31 20:28:07 följande:

Känner ni att det blir skillnad då? Känner era män att ni blir tajtare? Skönare sex?

Nja, jag gör det inte för sexets skull. Utan för att undvika problem med att man kissar på sig tex när man nyser eller anstränger sig, något som är vanligt efter man fött barn men även med stigande ålder.
    Jag har för mig att ALLA kvinnor bör träna knip, för att inte bäckenbotten ska förslappas.

• pigglet

Ja, vi pratade just om det - att nästa vecka verkar det som man får ta fram jacka och vindbyxor när tempen kryper ner mot 20....
    Nedräkning till teminstart är inte lika kul, det hoppar vi över va?