Glada sidan 7
Härligt Qermit.
Dagen då jag fick veta att jag skulle få börja samla papper är en av de lyckligaste i mitt liv. Sedan fortsätter det bara med lyckliga dagar - bb-dagen, rb-dagen och sedan alla dagar med min underbara unge!
Härligt Qermit.
Dagen då jag fick veta att jag skulle få börja samla papper är en av de lyckligaste i mitt liv. Sedan fortsätter det bara med lyckliga dagar - bb-dagen, rb-dagen och sedan alla dagar med min underbara unge!
Grattis till medgivande och resebesked och annat stort som händer i era liv!
Själv är jag glad över att det har slumpat sig så att ett helt gäng av mina närmaste vänner är föräldralediga nu samtidigt med mig.
Så inte nog med att jag har förmånen att tillbringa dagarna med den mest underbara ungen i världen (ja, det var jag som fick den
) utan jag kan också leva det glada mammaledighetslivet med mina bästa vänner - och lillan får någorlunda jämnåriga kompisar hos mina kompisar...
Grattis!
Grattis till er dotter! ![]()
Och jag!
Åh vad spännande! Grattis!
Grattis till en tredje liten son!
Idag för ett och ett halvt år sedan (ja man måste väl få fira halvårsdagar också
) höll jag mitt älskade barn i famnen för första gången!
Vilken känsla!!!
Och även om jag älskade henne redan då så kunde jag inte föreställa mig hur mycket jag älskar henne nu, hur vansinnigt lycklig jag är över att ha henne i mitt liv och hur makalöst tacksam jag är varje dag över att få vara hennes mamma!

Grattis!
Jag bjöd hem mina vänner på en stor medgivandefest när jag fick mitt medgivande.
Jag visste ju att det var långt kvar till barn men från medgivandet valde jag att vara öppen - och det var super för mig
Jag köpte också den första saken till mitt blivande barn när medgivandet var i hamn - det gäller att fira stegen i den här processen tycker jag.
(fick mitt barn i famnen två och ett halvt år efter första medgivandet
)
Men ni är ju nära nästa jättestora steg så jag förstår att det blir annorlunda!
Jag väntade också med första klädesplagget till barnbesked - det kändes speciellt att köpa det till mitt eget barn!
Som första sak efter medgivandet köpte jag ett flygplan från fischer-price.
Passar både små och stora barn och symboliskt med ett flygplan
Äsch, jag är ju så fantastiskt glad och varför ska jag hålla på det?
Jag har i alla fall ett nytt medgivande nu - fick det i februari och drömmer om ett syskon till min dotter.
Hon är född i Vietnam och nu har AC fått auktorisation från MIA att återuppta adoptionerna. 
Jag hoppas verkligen att det kommer att funka för även om jag längtar barn i första hand - inte barn från ett visst land, så har Vietnam för alltid en alldeles speciell plats i mitt hjärta och det skulle vara underbart att få åka tillbaka och få barn därifrån igen!