• Luscin­ia
    Äldre 8 Mar 11:55
    43263 visningar
    557 svar
    557
    43263

    Glada sidan 7

    Så var det dags för en ny tråd!

    Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

    Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html


    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html


    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

  • Svar på tråden Glada sidan 7
  • Luscin­ia
    Äldre 8 Mar 12:00
    #1

    Skulle svara på Brawnys inlägg i förra tråden och upptäckte att den gått ut, så jag startar en ny!

    Och, jag är glad idag för att jag faktiskt börjar bli lite stressad över att hinna fixa allt innan vi ska åka till Kenya... och vi har ju inte ens samlat färdigt pappren än!

    Hoppas få åka någon gång augusti-september som senast...

  • Namast­e72
    Äldre 8 Mar 15:02
    #2

    Jag är glad för att allt går så bra med vår lilla dotter och att jag fick tummen ur r*va och gjorde avtryck av hennes fötter igår. Ska ramas in och hängas över hennes säng


    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Äldre 8 Mar 15:14
    #3
    Namaste72 skrev 2010-03-08 15:02:29 följande:
    Jag är glad för att allt går så bra med vår lilla dotter och att jag fick tummen ur r*va och gjorde avtryck av hennes fötter igår. Ska ramas in och hängas över hennes säng
    Gulligt!

    Jag är bara allmänt skitlycklig: över den fantastiska dottern som är så himla GLAD, över att vi har så många fina vänner (nu i helgen träffade vi tre familjer på två dagar, underbart), över att det finns så mycket roligt att göra tillsammans med sin familj och sitt ljuvliga barn, över att det nu faktiskt här är VÅR (!), över att vi snart ska få flytta till ett jättefint hus, men mest av allt förstås över att vi dessutom har fått en sån världsasöt{#lang_emotions_heart}  lillebror {#lang_emotions_heart} som vi snart ska få åka och hämta!
  • Ålen
    Äldre 8 Mar 15:43
    #4
    Kusin Knase skrev 2010-03-08 15:14:42 följande:
    Gulligt! Jag är bara allmänt skitlycklig: över den fantastiska dottern som är så himla GLAD, över att vi har så många fina vänner (nu i helgen träffade vi tre familjer på två dagar, underbart), över att det finns så mycket roligt att göra tillsammans med sin familj och sitt ljuvliga barn, över att det nu faktiskt här är VÅR (!), över att vi snart ska få flytta till ett jättefint hus, men mest av allt förstås över att vi dessutom har fått en sån världsasöt  lillebror  som vi snart ska få åka och hämta!
    Vad härligt det låter, det verkligen sprudlar om dig!!  
  • Äldre 8 Mar 16:07
    #5

    Haha! Vad härligt det låter! Och nu blev DU är en sann glädjespridare!!  {#lang_emotions_flower} Hurra för er och för er ljusa framtid! {#lang_emotions_sunny}


    Kusin Knase skrev 2010-03-08 15:14:42 följande:
    Gulligt! Jag är bara allmänt skitlycklig: över den fantastiska dottern som är så himla GLAD, över att vi har så många fina vänner (nu i helgen träffade vi tre familjer på två dagar, underbart), över att det finns så mycket roligt att göra tillsammans med sin familj och sitt ljuvliga barn, över att det nu faktiskt här är VÅR (!), över att vi snart ska få flytta till ett jättefint hus, men mest av allt förstås över att vi dessutom har fått en sån världsasöt  lillebror  som vi snart ska få åka och hämta!
     
  • Äldre 9 Mar 12:15
    #6

    Idag fick vi ett brev från vår kommun med datum för planeringsträff + blanketter för läkarintyg som skall tas med till läkare innan planeringsträffen. Nu är vi på gång riktigt. Tjoho!!!!

  • Nimbus
    Äldre 9 Mar 19:15
    #7

    Nu kan jag äntligen skriva här igen... Idag fick vi 4 nya bilder på lill-killen! Åh så lycklig man blir, kan inte fatta att vi snart ska få träffa varandra .

  • Äldre 9 Mar 20:06
    #8
    Nimbus skrev 2010-03-09 19:15:30 följande:
    Nu kan jag äntligen skriva här igen... Idag fick vi 4 nya bilder på lill-killen! Åh så lycklig man blir, kan inte fatta att vi snart ska få träffa varandra .
    va härligt för er.
  • Namast­e72
    Äldre 9 Mar 20:52
    #9
    Zabka skrev 2010-03-09 12:15:30 följande:
    Idag fick vi ett brev från vår kommun med datum för planeringsträff + blanketter för läkarintyg som skall tas med till läkare innan planeringsträffen. Nu är vi på gång på riktigt. Tjoho!!!!
     Härligt! Hoppas att allt går fort nu *kram*
    Nimbus skrev 2010-03-09 19:15:30 följande:
    Nu kan jag äntligen skriva här igen... Idag fick vi 4 nya bilder på lill-killen! Åh så lycklig man blir, kan inte fatta att vi snart ska få träffa varandra .
     Najs! Förstår att ni är lyckliga
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Ålen
    Äldre 10 Mar 11:41
    #10
    Nimbus skrev 2010-03-09 19:15:30 följande:
    Nu kan jag äntligen skriva här igen... Idag fick vi 4 nya bilder på lill-killen! Åh så lycklig man blir, kan inte fatta att vi snart ska få träffa varandra .
    Vad mysigt!!!

    Jag är glad för att vårt pappersamlande till Colombia går så bra  och framåt. Vi är snart klara och kommer nog kunna skicka in vår omgång till AC nästa vecka.
Svar på tråden Glada sidan 7