Inlägg från: Hjärtat längtar |Visa alla inlägg
  • Hjärtat längtar

Glada sidan 7

familj05 skrev 2010-06-23 16:58:47 följande:
    Hej hopp!
    I dag ändrades vårt "status" äntligen från papperssamlande till bb-bäntande
    Jag är så glad och lättad!
    Trevlig midsommar allihopa! 
    Grattis vad härligt!
  • Hjärtat längtar
    Qermit skrev 2010-12-27 17:20:02 följande:
    Bra intitiativ Nanashi! Och grattis till landlandningen. Härligt!

Jag är glad för att läsa om er andras glädje (annars har julen mest varit en downdipp för mig).
    Jag tror det är väldigt stor chans att ni får fira nästa jul med er guldklimp iaf! =)
  • Hjärtat längtar
    Hej och Hopp skrev 2011-02-22 20:35:15 följande:
    Idag för ett och ett halvt år sedan (ja man måste väl få fira halvårsdagar också ) höll jag mitt älskade barn i famnen för första gången!
    Vilken känsla!!!

Och även om jag älskade henne redan då så kunde jag inte föreställa mig hur mycket jag älskar henne nu, hur vansinnigt lycklig jag är över att ha henne i mitt liv och hur makalöst tacksam jag är varje dag över att få vara hennes mamma!
    Underbart!
  • Hjärtat längtar
    Ryssland skrev 2011-03-06 22:30:40 följande:

BB den 14 feb iår äntligen och första resan avklarad, kom hem i torsdags efter 5 hektiska dagar i Ryssland. Nu har vi samlata alla papper o väntar på att göra läkarundersökning i veckan o sen de sista beställda intygen inom 2 veckor sen går vi till domstol. förhoppningsvis är vi hemma med vår gullunge inom 2-3 månader. Med tanke på hur länge vi har väntat redan känns det som en kort tid kvar, men å vad vi längtar o väntar.....

Åh grattis!!! Hur länge har ni väntat och hur gammal är ert barn?
  • Hjärtat längtar
    Chimamanda skrev 2011-03-16 10:38:28 följande:
    Idag har vi fått vårt medgivande! Jag är så galet glad!!!
    STORT GRATTIS!!!Skrattande
  • Hjärtat längtar
    Qermit skrev 2011-08-15 13:11:10 följande:
    Härligt GreenGal! Äntligen. Det känns som vi väntat jättelänge för att ni ska få komma igång!! Kommer säkert gå galant.

Tack alla! Ja, föräldrautb var klar i november så sedan dess har vi väntat på hemutredningen!

• Hjärtat längtar
    gottelina skrev 2011-08-15 20:22:24 följande:
    Jag är glad för att våra papper åkte till Kina för en vecka sen och nu väntar vi på LID!

Åh vad spännande! Vet inte riktigt vad LID är, men hoppas ni får BB snart!
  • Hjärtat längtar
    Mula69 skrev 2011-08-25 20:41:20 följande:
    Lycka! Vi har fått en dotter. Ett 17 månaders underverk som vi bara vill åka och hämta på en gång.

Tänk om vi kan få vara 4 till jul... jag ryser lite av tanken...Skrattande
    GRATTIS!!! Skrattande
Svar på tråden Glada sidan 7