Inlägg från: Qermit |Visa alla inlägg
  • Qermit

Glada sidan 7

Idag är jag gladast av alla glada människor. Vi vet äntligen vilket land vårt barn kommer att komma ifrån. Har fått besked om att vi får börja med vår ansökan till Sydafrika. Trodde aldrig att jag skulle kunna bli såhär glad igen efter alla sorgliga år vi haft. Det är nu det börjar, på riktigt!!!

• Qermit

Åh tack sötingar! Och tänk att det bara finns fler glada dagar framför oss nu... Jippie!

• Qermit

Grattis Nimbus! Äntligen kan nedräkningen börja på riktigt.

• Qermit

Jag är gladast av de gladaste idag för att vår ansökan flyger ner till Sydafrika imorgon. Vi fixade vår mentala deadline att få ner den innan fotbolls VM Glad.

• Qermit

Tack Angla & Hanya, det är en fantastisk känsla. En svårbeskriven sådan... så nu är det klart liksom .

• Qermit
    Zabka skrev 2010-12-22 22:35:43 följande:
    Det kanske är dags att damma av den här tråden igen? Det måste väl ha hänt massor sedan augusti?

Jag kan börja:

Jag är superglad för att alla pusselbitarna har fallit på plats och att vi har hittat "vårt" land, Colombia, och för att vi har fått börja samla papper!
    Bra intitiativ Nanashi! Och grattis till landlandningen. Härligt!

Jag är glad för att läsa om er andras glädje (annars har julen mest varit en downdipp för mig).
  • Qermit

GreenGal, tack! Jag har dock gett upp de tankarna. Blir bara besviken om/när det inte blir så... Men det känns iaf skönt att det snart är ett nytt år och förhoppningsvis rullar bb från SA på lite bättre efter nyår.

Svar på tråden Glada sidan 7