Inlägg från: fabbemam |Visa alla inlägg
  • fabbemam
    Namaste72 skrev 2011-05-04 20:19:59 följande:
    Jag är glad idag för att vi fått besked att soc ska rekommendera oss för nämnden! Jippi! Snart blir det syskon
    GRATTIS! Hopppas att ni får medgivande fort!
    Fabbemam
  • fabbemam
    Qermit skrev 2011-08-16 12:32:52 följande:
    Idag är jag glad för att jag har min man, för att vi förhoppningsvis snart kommer få barn och för att vi har världens finaste hund.

Hoppas ni andra som väntar också orkar se alla positiva ting som ändå finns i vardagen!
    Härligt att höra!
  • fabbemam
    elsa77 skrev 2011-08-16 09:53:53 följande:
    Va skönt att ni äntligen är på g
    gottelina skrev 2011-08-15 20:22:24 följande:
    Jag är glad för att våra papper åkte till Kina för en vecka sen och nu väntar vi på LID!
    Våra papper gick också till Kina förra veckan
    Dom köar ihop
    gottelina skrev 2011-08-15 20:22:24 följande:
    Jag är glad för att våra papper åkte till Kina för en vecka sen och nu väntar vi på LID!
    Grattis, kul att ni valt Kina! Jag visste ju att du var på G gotelina men Elsa77 att ni var på väg dit hade jag missat! Vi kom hem i Mars så har du några frågor är det bara att inboxa.
  • fabbemam
    elsa77 skrev 2011-08-16 14:07:00 följande:
    Fabbeman tack då mycket för erbjudandet!!
    Det bli vår andra resa till Kina så jag känner mig rätt avslappnad denna gången

Mest spänd på vad det blir för SN och vad det blir för en krabat Spännande!!
    Jaha, då kan ni ju bara njuta denna gång när ni vet vad som kommer att hända! Hoppas att ni får LID snart så spänningen kan släppa!
  • fabbemam
    gottelina skrev 2011-09-02 11:30:23 följande:
    Du kanske skulle ringa och fråga efter ditt LID! Ett hett tips! Vårt är 20110812 nämligen och det fick jag reda på av en slump igår...
    Grattis till ett avgörande steg! Varför har ni inget fått veta? Hoppas att er väntan på barnförfrågan blir KORT!
  • fabbemam
    Ålen returns skrev 2011-10-07 09:59:35 följande:
    Jag är glad för att vi äntligen, 11 månader senare än tänkt, är hemma med vår son <3!!! Glad är väl egentligen en grav underdrift. Det finns inte ord nog att beskriva den underbara lycka vi känner. Trevlig helg till alla och en extra kram till alla er som väntar.
    Wow vilken överraskning! Jag har inte hört att ni varit på G igen, jag trodde fortfarande att ni var här hemma o kämpade. Vilken underbart, fantastisk, härlig nyhet. JÄTTE GRATTIS!!!
  • fabbemam
    Hjärtat längtar skrev 2011-12-05 14:12:00 följande:
    Idag har vi fått vårt medgivande!!! Skrattande Äntligen!!!
    Grattis va kul att höra att ni är GODKÄNDA, det viktigaste steget mot ett barn. Nu kan ni berätta för hela världen att ni VÄNTAR BARN!
  • fabbemam
    Hej och Hopp skrev 2011-12-06 08:24:05 följande:

Jag väntade också med första klädesplagget till barnbesked - det kändes speciellt att köpa det till mitt eget barn!

Som första sak efter medgivandet köpte jag ett flygplan från fischer-price.
    Passar både små och stora barn och symboliskt med ett flygplan

Va kul, det köpte vi med! Fast när vi fått BB.
Svar på tråden Glada sidan 7