Inlägg från: gottelina |Visa alla inlägg
  • gottelina

Glada sidan 7

Jag är glad för att våra papper åkte till Kina för en vecka sen och nu väntar vi på LID!

• gottelina
    Hjärtat längtar skrev 2011-08-15 21:33:14 följande:
    Åh vad spännande! Vet inte riktigt vad LID är, men hoppas ni får BB snart!
    LID= Log in date. Det kan ta upp till en månad innan man får reda på sitt LID, ibland längre. Det är inte förrän man fått det som man kan bli matchad mot 72-timmarslistan.

Jag hoppas också på ett snart BB! Skrattande 

Hoppas er utredning går undan nu när ni väntat så länge!
  • gottelina
    elsa77 skrev 2011-08-16 09:53:53 följande:
    gottelina skrev 2011-08-15 20:22:24 följande:
    Jag är glad för att våra papper åkte till Kina för en vecka sen och nu väntar vi på LID!
    Våra papper gick också till Kina förra veckan
    Dom köar ihop
    Vad roligt! Jag vet fler. Flört Tänk om vi skulle bli många härifrån som fick åka tillsammans!!! Wiiieee vad spännande allt är.
  • gottelina
    elsa77 skrev 2011-09-02 10:08:56 följande:
    Grattis ett steg närmare

Det är en underbar dag och vi är en dag närmare LID
    Du kanske skulle ringa och fråga efter ditt LID! Ett hett tips! Vårt är 20110812 nämligen och det fick jag reda på av en slump igår...
  • gottelina
    fabbemam skrev 2011-09-02 12:11:17 följande:
    Grattis till ett avgörande steg! Varför har ni inget fått veta? Hoppas att er väntan på barnförfrågan blir KORT!
    Vey faktiskt inte varför vi inget fått veta men jag pratade med Kajsa igår i ett annat ärende och då sa jag att vi hade ju inget LID ännu! Men då sa hon att jo men visst har ni det! Ännu en anledning till skumpa!!! Skål
  • gottelina

Jag kan bidra! Vi har precis fått besked på att bekräfta vår resa. Nästa helg åker vi till Kina för att möta vår son!

• gottelina
    Hjärtat längtar skrev 2011-12-05 14:12:00 följande:
    Idag har vi fått vårt medgivande!!! Skrattande Äntligen!!!
    Grattis!
Svar på tråden Glada sidan 7